WoW.

Status
Niet open voor verdere reacties.

arwin81

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2005
Ik heb laatst addons gedownload bij cosmos.com voor het spel WoW (World of Warcraft)... Maar wist niet echt wat ik allemaal aan moest klikken. Maar nu heb ik dus het probleem dat de taakbalk van windows een hele tijd zichtbaar is tijdens het spelen. (Wat eerst niet zo was, voordat ik die addons gedownload heb).
Het is net of het spel is geopend in een folder/map. Hoe kan ik weer full screen spelen, zonder die taakbalk in beeld te hebben (en die blauwe balk boven)?
Please help!

Hoi,

Je mag gerust meer geduld opbrengen. Je vraag staat er amper 20 minuten :confused:

WoW

meestal als je WoW speelt en je start hem krijg je automatisch een patch downloader die de nieuwste patch download en installeert zelfs als je geen echte account hebt kan je gewoon iets intikken bij username en password en dan download die dus opzich hoef je helemaal niet via sites te doen dan weet je dat voor de volgende keer verder weet ik geen antwoord op de vraag

De patch was al gedownload... Ik wilde er alleen wat Addons op zetten om het spel wat makkelijker te maken. Het is alleen vervelend als die werkbalk van windows in het beeld staat. Hij open het spel in een map, (nu kan je het spel dus gewoon rechts boven in beeld wegklikken). Dat is niet de bedoeling.

Ik heb WoW zelf niet maar ik hoop je wat te helpen.
je kan de taakbalk unlocken door er met de rechtermuisknop op te klikken en dan het taakbalk vergrendelen uit de zetten. dan sleep je de balk naar beneden en zogauw je hem weer nodig hebt omhoog (je ziet dan nog een klein randje van een mm)

Het is alsnog het beste als je geen extra dingen downloadt voor een spel als die niet van de makers zelf zijn en ze niet aanbevelen.

je kan ook WoW herinstalleren zonder de add-ons.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan