www.forumplanet.nl - wat vind je ervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

knorde

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Hoi,

De vraag is eigenlijk heel kort:
Wat vinden jullie van mijn site, www.forumplanet.nl ?

Wat is er goed, wat kan er beter?
Graag hoor ik jullie adviezen :)

Gr. Kees.

qua design zou ik de achtergrond een egale kleur geven of een licht aflopende kleur, niet zwart en blauw. dit trekt de aandacht weg van de voorgrond. het logo zou ik dezelfde kleur maken als de header, of andersom (of de letters oranje maken, maar maak het een mooier geheel). ik zou de statistieken aan een kant houden en verkleinen, of liever nog, onderaan de pagina zetten (dus de laatste berichten bij statistieken, de linkpartners in zijn geheel weglaten, dat is onprofessioneel). haal het 'Welkom, gast! Aanmelden — Registreren' weg en verwerk dit in de login/registreer button rechtsbovenin naast het logo.

over de content:
het is onduidelijk waarvoor het forum dient, maak het doel beter duidelijk. als ik het goed begrijp maak je een forum voor alles. naar mijn mening een slecht idee. mensen zijn vaak op zoek naar een forum voor een specifieke vraag over een specifiek onderwerp. als jij je forum te breed maakt zal iemand die een vraag over tuinieren heeft een tuinierforum verkiezen boven jouw algemene forum. maak het forum dus specifieker en maak het doel duidelijker.

dat is alles wat mij tot nog toe opvalt.

Onduidelijk, vaag, onoverzichtelijk, geen idee wat ik er zou moeten...

Een vaag forum met weinig leden, lijkt ook half afgemaakt.
Ik denk dat je eerst een helder plan moet hebben en vaak loopt een website veel beter op een thema.
Dit forum heeft geen thema, althans, geen dat ik kan ontdekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan