www . ijssportleiderdorp.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwillem 5000

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2007
beste helpmij,

ik heb een website voor mijn ijsvereniging gemaakt.
http://www.ijssportleiderdorp.nl

1. Wat vinden jullie hiervan?

2. Loopt de achtergrond bij iedereen goed door (background position: top center;) werkt dit bij jullie ook, zo nee, wat is evt een andere oplossing.

3. en werkt de rest van de site? zitten er nog fouten?

alvast bedankt.

Je achtergrond loopt hier mooi door, op een schermresolutie van 1280 x 800.

Alleen, als ik op Forum klik krijg ik te zien: "Deze site is onder konstructie". Ik zou hier neerzetten: "Dit onderdeel van de website is onder constructie".

En misschien iets doen aan de kopteksten per onderdeel (Home, Nieuws etc.), zowel in de header als in de uitvergroting wanneer je er op klikt? Ze worden nu weergegeven in een grijs vlak, niet echt mooi. De bovenste teksten lopen bovendien teveel uit naar rechts: "Archief" staat voor de helft buiten de headerborder.

Wellicht een paar bruikbare tips?

en in de routebeschrijving iets doen met google maps staat ook altijd wel goed

bovenaan in de balk om naar ieder onderdeel van de site te gaéan staat er natuurijbaan ipv natuurlijSbaan.

op verschillende plaatsen op de site vind ik dit teken (vraagteken in ruitvormig, zwart vlak: �)

home:
De natuurijsbaan is geopend! we hopen u te zien op ons complex met nieuwe clubgebouw. Zie natuurijsbaan voor meer informatie
iedere zin moet met een hoofdletter moeten beginnen!

nieuws:
Vernieuwde site schaats en skeeler vereniging leiderdorp
moet Schaats- en Skeelervereniging Leiderdorp zijn

natuurijSbaan:
De openingstijden zijn als volgt:
in correct nederlands moet dit zijn openingsuren

in correct nederlands moet dit Toegangsprijzen zijn

t/m 12 jaar: �2,00
vanaf 13 jaar: �4,00
ik veronderstel dat die �2,00 en �4,00 €2,00 en €4,00 moeten zijn?

"onder constructie" pagina:
en zoals anderen al gezegd hadden: Konstruktie moet zijn Constructie + iedere zin met hoofdletter beginnen!

de teksten zijn gewoon gekopieerd van de oude site, ik zal dit verbeteren.

grijs vlak? dat is niet de bedoeling! enig idee waar dit aan kan liggen? bij mij doet hij het in alle browsers gewoon goed en is wat bij jouw grijs is gewoon doorzichtig. (ie, ff, safari, chrome, netscape).

ben bezig met google maps inbouwen maar ik kan er geen routebeschrijving aan hangen? iemand enig idee hoe ik dit moet doen?

archief staat niet in het menu veld??? hier past alles precies (heb met dreamweaver check gedaan en hij vind geen fouten. enig idee waar dit aan kan liggen? is namelijk heel moelijk kijken of het verholpen is als je het zelf niet hebt).

en tot slot ik zal de natuurijbaan verbeteren :p

bedankt voor commentaar

nog iets: in mededelingen staat dat de ijsbaan gesloten is, terwijl bij nieuws staat dat ie weer terug open is, Erg verwarrend hoor!

Links worden leuk een andere kleur als je er over heen muist, maar het is niet handig als de achtergrond ook wit is ;)

data van mededelingen zijn vrijwel onleesbaar
tekst onderin (copyright en weet ik veel) zijn ook praktisch onleesbaar
even in de menu knop linkjes bovenin een "outline: none;" toewijzen.
Dit zorgt ervoor dat er geen stippel selectie ding om de afbeelding komt te staan.

Moet zeggen dat ik het ontwerp er verder leuk uit vind zien

leuke site, ziet er prachtig uit met die achtergrond etc.
Maar als ik op een pagina ben (Bijv. bij onderkopje Webdesign), en ik wil op het e-mail adres klikken wordt deze wit, en kan ik het niet lezen. Ben ik de enigste?
Gr. Kayle

bedankt voor de tip, Ik ga er aan werken, en het menu ga ik ook aanpassen.

@trazor, hoe bedoel je dat de de mededelingen onleesbaar zijn?

Laatst bewerkt:
Precies zoals ik het zeg.. Ik vind dat je moeite moet doen om het te kunnen lezen.
En dat mag natuurlijk niet zo zijn op een website.
De kleur valt weg bij de achtergrond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan