www.linkgoogle.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie website, maar ik vind dat je meer op details moet letten ik weet niet of je van plan bent veel nog te wijzigen maar dit vond ik er van:

Technische foutjes:
Elke tab een rode achtergrondje als die actief is, maar niet de contact tab.
De twee knopjes in de nieuwsflash werken goed op homepagina, maar op de een of andere manier krijg ik op de andere 3 pagina's een vakje om de buttons heen en soms zelfs ook nog tekst.

Andere fouten:
Ik vind dat je meer op je schrijfstijl moet letten. Ook vind ik het netjes altijd een zin te beginnen met een hoofdletter.
Vage vaktermen, je gebruikt meerdere keren de term seo analyse ik heb geen idee wat dit betekend, ik vind dat je dit uit moet leggen.

Verder vind ik je logo een beetje amateuristisch, dit is gewoon typen en de felste kleurtjes uitkiezen. Mij lijkt een ontwerp met meer diepte en minder felle kleurtjes een stuk professioneler.

Ik zou ook even een mailtje naar de juridische tak van Google sturen om te vragen wat zij van je naam vinden. Ik kan me voorstellen dat dit een claim kan gaan opleveren

Een voorbeeld hiervan is de site hypotheekweetjes.nl
Deze site zal je als eerste vinden als je in google hypotheek intypt.
Dit omdat deze elke dag aan het posten is met artikelen en dat valt google op.
Oh really? (klik) - niet dus. Niet echt professioneel. Daarnaast klinken je texten niet 'echt' (rare zinnen, slechte constuctie).

Laatst bewerkt:
Mooie website, maar ik vind dat je meer op details moet letten ik weet niet of je van plan bent veel nog te wijzigen maar dit vond ik er van:

Technische foutjes:
Elke tab een rode achtergrondje als die actief is, maar niet de contact tab.
De twee knopjes in de nieuwsflash werken goed op homepagina, maar op de een of andere manier krijg ik op de andere 3 pagina's een vakje om de buttons heen en soms zelfs ook nog tekst.

Andere fouten:
Ik vind dat je meer op je schrijfstijl moet letten. Ook vind ik het netjes altijd een zin te beginnen met een hoofdletter.
Vage vaktermen, je gebruikt meerdere keren de term seo analyse ik heb geen idee wat dit betekend, ik vind dat je dit uit moet leggen.

Verder vind ik je logo een beetje amateuristisch, dit is gewoon typen en de felste kleurtjes uitkiezen. Mij lijkt een ontwerp met meer diepte en minder felle kleurtjes een stuk professioneler.

waar ziet u die tekst fouten dan ?

Oh really? (klik) - niet dus. Niet echt professioneel. Daarnaast klinken je texten niet 'echt' (rare zinnen, slechte constuctie).
hij is niet voor mij zelf hij word voor een klant !
en daarnaast ga ik juist google promoten onder de mensen en ze stimuleren voor het gebruiken van adwords

dus google zal dit geen probleem vinden !

Laatst bewerkt door een moderator:
De teksten zijn eigenlijk nagenoeg allemaal vaag. Lees snel door of laat het door iemand anders doen, als je een zin niet meteen duidelijk is herschrijf hem, de meeste mensen hebben namelijk geen zin om alles drie keer te lezen.

Dat je je website alleen gebruikt om Google te promoten betekend niet automatisch dat Google blij is met je naam. Je maakt nu gebruik van de naamsbekendheid van Google en mensen kunnen snel denken dat jou website een onderdeel is van Google, hier kunnen mensen misbruik van maken.

Laatst bewerkt:
hij is niet voor mij zelf hij word voor een klant !
het punt van mijn reactie was dit: je zegt dat het zo is, maar het is niet zo. Dus dat staat een beetje stom ;)

re:

oke er word aan de teksten gewerkt !

dit topic kan gesloten worden totdat het in orde is

alvast bedankt voor jullie hulp

dus google zal dit geen probleem vinden !
Ja dat zeg jij, maar misschien vinden ze jouw website wel negatieve reclame, dus
je moet echt wel toestemming vragen aan Google anders heb je straks een boze klant !.

Als je aangeeft dat je een expert bent in dingen, zorg er dan voor dat je website dat ook uitstraalt, het komt nu behoorlijk amateuristisch over.

ascreenshot.18.jpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan