www . raymondsfreeware.nl.tt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klik op het kruisje om door te gaan, dit is een niet logische handeling. Een kruisje is om iets af te sluiten. Een knop Verder oid zou beter en duidelijker zijn.

Er staat erg veel tekst in het eerste scherm, te veel naar mijn inziens. Dit kan korter en duidelijker.

Op de home page staat een popup, de bovernste balk word twee keer weergegeven, 1 keer achter de popup en een doorzichtige versie ervoor. Ook hier teveel tekst, kan korter. En plaats dit onder elkaar in allinea's. Dit leest niet prettig.

Kan alleen klikken op logo rechts in de hoek en dat opent een scherm achter het andere scherm.

Zal even kijken of ik een screen kan plaatsen.

30-10-2009%2022-20.jpg

vreemd plaatje ik gebruik firefoc.

Ja klopt had ik net toegepast omdat de contact pagina teklein was dus die ben ik nu aan het veranderen

En als je hem met IE test kan je ook alles slepen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ah, dit is wat ik ook zie met ie8, screen niet meer nodig

Scherm na klikken op logo verschijnt achter het scherm dat je nu ziet in de schreen.

En helaas, slepen kan niet.

maar ik heb geen IE en wil ook geen IE.
een website moet browser proof zijn.

Hooo niet p naar site klikken xD verkeerde link
En puppie ik zou neit weten hoe ik dit script ook voor firefox moet kunnen maken.

Erwin, je eerste zin snap ik niet. Wat bedoel je?

En slepen kan ook in ie niet...

Kan twee dingen doen op de pagina in de screen, klikken op het logo en klikken op het kruisje van de popup.

Laatst bewerkt:
Ik bedoel ermee dat je dus bovne kant van het venster moet vast pakken en dan is het mogelijk om hem te slepen. Teminste bij mij en al me vrienden werkt het. En uhm ik moet even kijken hoe ik die knop goed kan laten linken

Als het goed is moet nu alles het doen. Teminste bij mij wel

Weet niet wat je hebt veranderd nu, maar slepen werkt nu. Zie er alleen het nut niet van in.

Ook de overige schermen zijn nu bereikbaar.

Het is gewoon een versiersel vind het wel gaaf zo. Niet veel site's hebben het

de dubbelebalk in Firefox is weg maar het slepen werkt nog steeds niet

Kruisje van de contactpagina ook niet en aangezien je startmenu op de achtergrond naar boven komt (achter de contact pagina) zijn de links daar ook niet meer benaderbaar.

En ik weet niet of het ook je bedoeling is maar om het systeem af te maken zou je ook de andere 2 contextknoppen moeten "enabelen"

Laatst bewerkt:
Ik zal instellen dat die boven op komt en kruisje kan ik mogelijk zijn vergeten bedankt voor het meleden

Het slepen gaat met firefox zo wie zo niet werken het kruisje heb ik opgelost en menu ook het kruisje stond erachter en vandaar dat die niet werkde

Ok form1 moet ik nog goed zett

Heb de site nog eens opneiuw geopend. Nu opent ineens alles, staat de zoekbalk door een scherm heen.

Kan een kilometer (ok overdreven) naar rechts scrollen terwijl dat helemaal niet nodig is.

Laatst bewerkt:
Ja maar dat is or mensen met een grotere resolutie en ik weet niet hoe ik dat anders in kan stellen voor mensen met een kleine resolotie. En ja klopt die menu blak staat nu weer goed nu staat alles goed

@ Erwin71239:
Diverse berichten van je samengvoegd tot 1.
Als je iets wilt toevoegen aan een post, klik dan op "Aanpassen".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan