WWW-service (HTTP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

maranello1988

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
9
Na eerder al een opgestart topic te zijn begonnen waar het antwoord mij bijster bleef, ben ik wat verder gaan kijken en is het mij iets duidelijke geworden maar nu zit ik met een nieuw probleem.

Zowel IE als FF werkt bij mij niet op de laptop maar msn doet het prima. Als ik nu IE heb opgestart krijg ik de error pagina " De webpagina kan niet worden weergeven ".

Vervolgens klik ik op verbindingsproblemen vaststellen en krijg ik een popup te zien waarin staat "www.microsoft.nl is niet ingesteld voor het maken van een verbinding met deze computer op poort 'WWW-service (HTTP)' "

Weet iemand hier misschien raad mee?

Pingen naar het IP adres van google werkt wel.Verder is het gewoon een legale versie van Vista home basic.

-------------- UPDATE: ------------
Na netwerkcontrole " Er kan geen verbinding met de externe host DNS-server (145.76.6.31) worden gemaakt". Nu weet ik alleen niet of dit komt omdat ik op school op het netwerk zit en eerst akkoord moet gaan met de gebruikersregels in een browser.

Het probleem wat eerder aangegeven is heb ik zowel thuis als hier. Dus dat komt niet door het Saxion (school) netwerk.
------------------------------------------

Verder heb ik nog iets geprobeerd uit een ander topic:

Krijg je een foutmelding?
Probeer eens het volgende:

Typ exact na (zonder spaties)
w ww. helpmij.nl
Lukt dat? Of juist niet?

En probeer nu: (zonder spaties)
h ttp://w ww. helpmij.nl
Lukt het dan wel?

Na dat eerst en of tweede te hebben ingetypt komt er een hele lang url te staan : http://slirsredirect.search.aol.com...w+ww.+helpmij.nl&invocationType=tb50winampie7
----------------------------------------------



bij voorbaat dank,

Mike.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan