Wat is op dit moment het meest complete (en liefst gratis natuurlijk) WYSIWYG-programma ? Ik heb tot nu toe mijn site gewoon in Word gemaakt zonder toeters en bellen en hij functioneert nog steeds. Het gaat om een fotografie-site (met diverse pagina's, veel foto's). Nadeel van Word is dat ik de pagina's bij wijzigingen één voor één opnieuw moet opmaken, beetje tijdrovend bij bv toevoegen van foto's. Ik zoek iets vergelijkbaars qua vereiste kennis (minimaal dus), ik heb gewoon geen tijd om me intensief bezig te houden met het onder de knie krijgen van ingewikkelde programma's of om HTML etc te leren. Allerlei leukigheidjes hoeven er beslist niet aan toegevoegd te kunnen worden. Hij moet gewoon simpel en strak ogen en simpel zelf te onderhouden zijn. De paar WYSIWYG-programma's die ik ken buiten Word hebben weer wat beperkingen omdat ze met standaard wizzards/layouts werken die ik niet mooi vindt en waar ik dan aan vast zit.
Ik hoorde overigens iemand zeggen dat Word binnen afzienbare tijd wel eens problemen zou kunnen gaan geven met de voortschrijdende web-(browser?)techniek. Wat is daar van waar?
Ik hoorde overigens iemand zeggen dat Word binnen afzienbare tijd wel eens problemen zou kunnen gaan geven met de voortschrijdende web-(browser?)techniek. Wat is daar van waar?