Xbox live network adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loves2spooge

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Berichten
9
Hoi
Ik wil graag xbox live joinen, dus daarom wil ik misschien een wireless network adapter kopen. (2ehands of nieuw van de winkel).

Alleen ik weet niet hoe dit dan werkt, ik heb wel filmpjes gezien op youtube en ik weet dat je hem erachter moet plaatsen.. Maar moet je dan verder niks anders doen? Met de pc ofzo waar je internet op hebt. Of gaat dat allemaal automatisch.

Want ik ben bang dat ik hem dalijk koop en geen gebruik van kan maken door niet te weten hoe en het kost iets van 80 euro in de winkel.
 
Beste Love2spooge,

De adapter is plug and play. Je stopt hem achter in de usbpoort van de xbox. Bij de systeeminstellingen van de xbox configureer je instellingen van de wireless netwerk, zoals Maxuploader al aangeeft is dit wel een vereiste voor de adapter.

Suc6
 
bol.com

ik raad je zoiezo aan de xbox netwerk adapter bij bol.com te kopen daar is ie 50 euro. daar koop ik hem nu ook.
 
Ja ik koop hem ook bij bol.com wanneer ik zeker weet dat hij het doet bij mij. Want ik weet niet hoe ik moet kijken of ik een draadloos netwerk heb of niet.

Ik heb gewoon een beneden een kastje waar ik de ethernet kabel in doe en boven me computer was ik de andere kant van de kabel in doe. Verder heb ik nog een kastje die ik mee gekregen had toen ik de netgear usb stick kocht om te kunnen interneten op de laptop.


p.s. bij bol.com bij de klantenbeoordeleingen zeggen sommige mensen dat het gewoon plug en play is en andere zeggen dat je er een draadloos router voor nodig hebt (netwerk)
 
Laatst bewerkt:
Dit klinkt alsof je geen wireless internet hebt.
De kastjes die je hebt, wil je daar de exacte naam en typenummer van doorgeven, kunnen wij kijken of dit draadloos internet ondersteunt.
 
p.s. bij bol.com bij de klantenbeoordeleingen zeggen sommige mensen dat het gewoon plug en play is en andere zeggen dat je er een draadloos router voor nodig hebt (netwerk)
Beide opmerkingen kloppen. Het is plug and play en je hebt een draadloze router nodig. Staat ook in mijn eerdere opmerking van 15 januari.

gr. Greg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan