xbox360 games branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

$ man

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Berichten
96
hallo, ik download xbox360 games via newsgroup
daarna als ik ze uitpak krijg ik een iso file en die brand ik dan via nero of dvd decrypter op een dvd+r verbatim 8.5 gb maar geen 1 van de spellen doen het.
als ik het wil spelen krijg ik een beeld waarop staat: to play this dvd please insert it into a xbox360 console. nu is mijn vraag doe ik iets verkeerd of ligt het gewoon aan de spellen die ik download. alvast bedankt
 
hij is al omgebouwd ik heb zelfs 2 gekopieerde spellen gekocht van iemand en die doen het wel
 
Zijn de ISO's wel zo groot, dat ze op Dual-layer moeten?
Haal eens bij de Zwarte markt(Beverwijk) de Platinum DVD's gewoon en Dual-layer. Mischien kan de Xbox niet goed met Verbatim overweg.
 
Laatst bewerkt:
ga maar eens heel goed op fora zoeken. Het is nog niet zo makkelijk om kopieën voor de xbox360 te branden.

Het is afhankelijk van hoe hij is ongebouwd. Is het met een modchip NME dan moet het anders dan wanneer je hem softwarematig hebt omgebouwd. Ook het merk van de brander verschilt nog wel eens. Bovendien moet je weten welk merk lezer er in je 360 zit.
 
'k zelf gebruik Platinum schijfjes..en je moet inderdaad altijd 2.4 x branden.
Vaak zit er wel een .dvd bestandje bij, je moet dan CloneCD gebruiken..niet CloneDVD, maar CloneCD (de nieuwere versie), daar kun je dan image branden..die .dvd bestand dus die er bij zit..dan zou het moeten lukken..:thumb:
 
Zelf gebruik ik Xbox Backup Creator in combinatie met Imgburn als brandengine.
Werkt uitstekend.
Voorlopig zul je de meeste spellen op DVD+R DL moeten branden, er zijn enkele die op een gewone DVD kunnen.
Gebruik goede kwaliteit schijfjes. Zelf gebruik ik Philips en Memorex (Ritek D01 core).
Ook moet je er op letten dat het van belang kan zijn dat je je brander de disc laat branden met als bitsetting DVD-ROM. Dit kun je doen doormiddel van Nero cd-dvd speed of dvdinfopro. De brander moet het wel ondersteunen dat je de bitsetting kunt veranderen.
Als je de NME chip hebt dan zul je de images achteraf nog een keer moeten patchen, wanneer je de Xtreme firmware hebt niet.
 
:thumb: hoi ik heb een vraag ik werk met imBurn om me xbox360 spellen te branden maar ik heb heb PIONEER 110 is het dat het daar aan lig en ik kan ze wel branden maar dan krijg ik iedere keer dat ik moet updaten met me xbox360 grrrrrrrrrrr heb er alles al aan gedaan weet allemaal niet meer hoe het moet kan iemand me helpen :rolleyes:
 
:thumb: hoi ik heb een vraag ik werk met imBurn om me xbox360 spellen te branden maar ik heb heb PIONEER 110 is het dat het daar aan lig en ik kan ze wel branden maar dan krijg ik iedere keer dat ik moet updaten met me xbox360 grrrrrrrrrrr heb er alles al aan gedaan weet allemaal niet meer hoe het moet kan iemand me helpen :rolleyes:

Dus als ik het goed begrijp dan doen de spellen het wel, maar moet jij je xbox updaten, en als je die update nu eens doet dan? Heb namelijk gisteren ook een spel gebrand ( stranglehold ) en daarvan moest ik ook updaten, na de update speelde het spel perfect :love: Dus begrijp niet helemaal wat je nu bedoeld :confused:

Greetzz BoBo
 
:thumb: hoi ik heb een vraag ik werk met imBurn om me xbox360 spellen te branden maar ik heb heb PIONEER 110 is het dat het daar aan lig en ik kan ze wel branden maar dan krijg ik iedere keer dat ik moet updaten met me xbox360 grrrrrrrrrrr heb er alles al aan gedaan weet allemaal niet meer hoe het moet kan iemand me helpen :rolleyes:

Je reageert in een topic van een half jaar oud, met een ander probleem. Het is misschien beter om zelf een nieuw topic te starten.
 
Als ik het xbox spel heb gebrand en duw hem in xbox 360 geeft hij een scherm weer met : Duw deze disc in een xbox 360 console. Heeft iemand hier een oplossing voor?:D
 
Als ik het xbox spel heb gebrand en duw hem in xbox 360 geeft hij een scherm weer met : Duw deze disc in een xbox 360 console. Heeft iemand hier een oplossing voor?:D

Kijk eens naar de datum van dit topic.
Je reageert op een topic dat in 2006 is gestart.

Handiger is om zelf een nieuw topic aan te maken.
 
Goed deze topic gaat nu maar eens dicht, deze is van 2006 niet actueel meer dus. Ik weet dat de TS inmiddels een aantal jaar de spellen gewoon kan branden en spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan