Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zelf voor de PS3 gaan want die heeft een fijnere en betere controller. De controller is draadloos, xBox ook, maar je kan hem opladen via de USB kabel naar de PS3 console. xBox heeft dit niet. Ook ligt het beter in de hand. Ik vind het erg fijn en de controller gaat erg lang mee na 2 uurtjes opladen. En dan heb ik het echt over dagen!
PS3 slim is erg stil. Heeft volgens mij geen wifi. althans, nog nooit gezien op mijn ps3.
Heeft een HDMI aansluiting voor een mooi helder en scherp beeld.
Ten 1ste het is je mening. Ga niet meteen zeggen dat die controller beter is. Ten 2e ga geen dingen zeggen die je niet weet. Ik heb ook gewoon een kabel in mijn xbox zitten met usb om mijn controller op te laden. En is sneller gepiept dan 2 uurtjes
o.t ik zou zelf als ik jou was voor de xbox 360 slim gaan, stiller dan de normale. ingeboude wifi :d en ik vind de controller fijner (is maar wat je gewend bent)
Iedereen heeft het over internet maar weten jullie ook dat de grapichs van Xbox beter zijn?
Maar ik zal voor PS3 gaan gratis internet en iedereen die ik ken speelt daarop dus ga na waarop je vrienden spelen!
Want samen spelen is een stuk leuker!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.