Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zorg dat je tijdens testen de videokaart echt laat werken, hoge resolute, 32 bits kleurdiepte en FSAA aan en hoge AS filtering geeft beste resultaten als je wilt weten of je kaart het goed doet.
Dat is niet van te voren te zeggen. Gebruik de eerder geplaatste uitleg:maar tot hoever mag ik gaan dan ?
Ik heb hem draaien, zoals je op de screenshot kunt zien(standaard was dat 350/1000MHz), dit is door Nvidia ingesteld/getest. Het was iets hoger, maar dat heb ik zelf een aantal MHz lager gezet. Ik ben hiermee nog geen probleem tegen gekomen en de games konden ook weer wat hoger ingesteld worden.testen met 3dmark05 of 3dmark06 en ATI-tool laten scannen voor artifacts. Op het moment dat je problemen krijgt, met artifacting of temperatuur, dan staat je snelheid te hoog. Op dat moment zet je hem 10 MHz onder de hoogste goede instelling die je had.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.