• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Xls naar xlr

Status
Niet open voor verdere reacties.

dbijman

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Hallo,

Wij gebruiken op enkele pc's nog office 2000, echter zijn er al enkele pc's die werken met works 7.0. Nu hebben wij enkele excelbestanden waarin diversen formules staan, alleen hoe kan ik dit gebruiken in works 7.0.

De excel bestanden bestaan uit 6 werkbladen waar diversen formules in staan, nu heb ik al geprobeerd om het bij elkaar te krijgen maar ik kan maar 1 deel van het werkblad kiezen en daar heb ik niks aan want zo werken me formules niet.

Ik kan in works niet meerde werkbladen invoegen.

Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt.

Hoi Debora,

Helaas!
Ik denk dat het verstandig is als jij toch maar met Office2000 blijft werken .....
Met dat wat je in Excel doet zal je een hoop missen wanneer je overstapt naar Works.
O.a. het werken met meerdere werkbladen in één werkmap, het koppelen van - gedeelten van - bestanden en een belangrijk deel van de functies in Excel2000 ontbreken in Works.

Succes, Teun

Denk eens aan OpenOffice

kost niks is zo te installeren en allen functies zijn uitwisselbaar met excel

alleen de VBA taal zal niet meer ondersteund worden.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan