XML Parsing Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

FanTi

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2007
Berichten
26
Wie kan mij helpen??
Ik heb sinds een aantal dagen het spel Football Manager 2009 op mijn laptop staan!
Nu kreeg ik na een tijdje de melding: XML parsing error! "not-well formed (invalid token) at line 1 of speed.xml

Ik heb het spel al een aantal keren opnieuw geinstalleerd maar niets werkt. Ik heb eerlijk gezegd ook géén idee wat het precies inhoudt en hoe ik dit op kan lossen. Op internet heb ik natuurlijk genoeg gezocht en ik kwam er achter dat er meer mensen met hetzelfde probleem zitten, helaas krijgt niemand hier een fatsoenlijk antwoord op. Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen met het oplossen van het probleem!

Alvast bedankt!

Luc
 
thoh, er is duidelijk iets mis met dat xml bestand ("invalid token"), kan vanalles zijn, k zou zeggen, zend mij dat xml bestand eens door. Ik ben programmeur en heb tevens veel ervaring met XML ook, misschien vind ik het wel voor je, kan niets beloven.
mijn email adres is "info at lodedesplancke punt be"

Weet je hoe je dat xml bestand moet vinden? Indien niet, ff een stapje in de goeie richting:

ga naar de map van football manager en gebruik vanaf daar de zoekfunctie van windows, normaalgezien moet je het dan vlug hebben

grz
 
Ik heb hetzelfde probleem, maar bij meerdere xml files.

Dit probleem onstond nadat ik met de editor e.e.a. had aangepast. Na het editen kon ik gewoon spelen, maar de volgende kreeg ik de errors.

Kan het daaraan liggen?

Als de fout in de xml files ligt, kun je dat dan even aangeven?
 
help

thoh, er is duidelijk iets mis met dat xml bestand ("invalid token"), kan vanalles zijn, k zou zeggen, zend mij dat xml bestand eens door. Ik ben programmeur en heb tevens veel ervaring met XML ook, misschien vind ik het wel voor je, kan niets beloven.
mijn email adres is "info at lodedesplancke punt be"

Weet je hoe je dat xml bestand moet vinden? Indien niet, ff een stapje in de goeie richting:

ga naar de map van football manager en gebruik vanaf daar de zoekfunctie van windows, normaalgezien moet je het dan vlug hebben

grz

ik heb dit probleem ook en ik krijg het absoluut niet opgelost:)
zou jij mij misschien kunnen helpen?

grtz Dries
 
ik heb ook last van dit.
als je het hebt ontdekt, wil je het posten hier?

alvast dank:

Jasper den Boer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan