XP afsluiten gaat wel maar computer gaat niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lange Pier zei:
De vraag van @VDK_P, een paar maand geleden:p , was hoe de comp wordt aan en uitgezet, met een schakelaar, dus aan/uit, of door een drukknop, een maakkontaktschakelaar, bij de laatste spreek je van een ATX formfactor systeem, en daar je ook de WOL in de bios aan en uit kunt zetten, lijkt mij dat het geval.

Mocht je tijd hebben, na de verbouwing, zet hier eens alle gegevens van merk computer, moederbord, type's, serienummers, etc, dan zoeken we even het manual van het mobo en dan geven we je een TomTom routebeschrijving.:cool:

Alvast een kleine tip van de sluier, een mooi grote ronde drukknop:p

Beste CMRTD na alles wat ik hier gelezen heb zou het kunnen zijn dat je powerdown optie in je pc-voeding defect is ...
Indien je nog een andere werkende pc hebt kun je proberen om die pc-voeding in de 'niet mee werkende'-pc te zetten en dan te kijken wat ie dan doet.

Verder hoop ik dat je engels goed is want dan kun hier nog even alles op je gemak na lopen...
In jou geval moet je een heeel eind naar beneden scrollen of links op het kopje: POWERDOWN ISSUES drukken.

Je bent al wel een paar maanden bezig, maar hou wel de moed erin hoor !

HEEEL VEEL SUC6 !

Laatst bewerkt:
ik heb het andwoord

ik heb het andwoord had exakt het zelfde probleem.
had van alles geprobeerd en uit eindelijk in de bios!- pme event wake up op disable gezet.
en hij deet het weer!!!!!!!!!!!!!!
ik hoor wel of het is gelukt greetz sjoerd:thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan