XP errug traag!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je klikt op de link. Boven in zie je dan een invoer venster. Daar typ je in wat er in msconfig/opstarten staat en je krijgt dan info over het opstartitem

Geplaatst door m@rio
Je klikt op de link. Boven in zie je dan een invoer venster. Daar typ je in wat er in msconfig/opstarten staat en je krijgt dan info over het opstartitem

Is gedaan!

Mario nu dit nog:

Ik heb xp erop: Maar met de opstart krijg ik eerst een xp welkomscherm en moet dan op üser" klikken en dan krijg ik de eigenlijke desktop en gaat ie verder met oipstarten zoals norton enz.
Hoe krijg ik het zo dat ik dat welkomscherm niet meer krijg?? Maar dat de comp met opstart meteen doorgaat???

als ik daar kijk dan zie ik door d bomen het bos niet meer ik bedoel:
ik zie dan in dat scherm een aangevinkt hokje met daaronder
admin
aspnet
user

en dan probeer ik het e.e.a. maar werkt het niet!!!!!!
Ik snap het gewoon niet!!!!:o

In je eigen account ga dan naar start, uitvoeren en typ daarin: control userpasswords2 en druk op OK. Dan haal je het vinkje weg bij gebruikers moeten een naam en wachtwoord opgeven en dan op OK klikken.

Maar de uitleg van Paul-rt is toch ook vrij duidelijk:

Start / instellingen / configuratie scherm / gebruikers en wachtwoorden.
Vinkje weghalen bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven.......".
Dan toepassen, en bij het volgende scherm de naam typen die altijd gestart moet worden . (Met of zonder password).

Ik heb een jpg foto toegevoegd.
In mijn geval wordt "Werk-pc" altijd gestart.
Er wordt nooit om een inlognaam of password gevraagd.

Geplaatst door m@rio
In je eigen account ga dan naar start, uitvoeren en typ daarin: control userpasswords2 en druk op OK. Dan haal je het vinkje weg bij gebruikers moeten een naam en wachtwoord opgeven en dan op OK klikken.

Vinkje weghalen bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven.......".
Dan toepassen, en bij het volgende scherm de naam typen die altijd gestart moet worden . (Met of zonder password).

Ik heb een jpg foto toegevoegd.
In mijn geval wordt "Werk-pc" altijd gestart.
Er wordt nooit om een inlognaam of password gevraagd.

der gebeuren allerlei dingen maar geen normale start.
Ongetwijfeld doe ik iets verkeerd.
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff:mad: :mad:

geplaatst door gebruiker220
der gebeuren allerlei dingen maar geen normale start.
ongetwijfeld doe ik iets verkeerd.
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff:mad: :mad:

wat bedoel je daarmee bart? wat zie je dan?

----------------------------------------------------------------------

saldos als ik bovenstaande 2 opties probeer krijg ik toch weer een inlogschermpje!!!!!
Ik krijg dat computeren nooit onder de knie.:confused: :confused:

Geplaatst door m@rio

Als ik dit venster open dan staat er bij mij iig niet de de optie 'gebruikers moeten wachtwoord opgeven' Niet onder gebruikers en ook niet onder geavanceerd.
Ik heb XP professional, misschien heeft het daarmee te maken? Volgens mij heeft Bart dat ook.

Geplaatst door margaNo

Als ik dit venster open dan staat er bij mij iig niet de de optie 'gebruikers moeten wachtwoord opgeven' Niet onder gebruikers en ook niet onder geavanceerd.
Ik heb XP professional, misschien heeft het daarmee te maken? Volgens mij heeft Bart dat ook.

staat er bij mij wel, mopke!:thumb:

Geplaatst door margaNo
Ik heb XP professional, misschien heeft het daarmee te maken?
Dit vind je bij XP professional ook hoor.
(zie bijlage)
attachment.php

Hierdoor log ik nu altijd als Administrator in.:)

Bijlagen

• vinkje.jpg
    vinkje.jpg
    43,5 KB · Weergaven: 68
DAT STAAT ER BIJ MIJ DUS OOK!!!
aangevinkt
en daaronder:
administrator
aspnet
user

maar als ik een van de beiden opties doe krijg ik nog niet dat ie doorstart.
het is maar goed dat ik niet 3 hoog woon...............:cool: :cool:

Ik heb wel de ASPnet verwijdert waardoor ik een schermpje kreeg met opnieuw m'n wachtwoord in te vullen en welke gebruiker er in moet loggen.(administrator)
Daarna start Xp pro gewoon door bij mij.

geplaatst door gebruiker220
dat staat er bij mij dus ook!!!
aangevinkt
en daaronder:
administrator
aspnet
user

je zegt: 'aangevinkt', maar het moet juist niet aangevinkt zijn manneke :thumb: :)

Geplaatst door margaNo
je zegt: 'aangevinkt', maar het moet juist niet aangevinkt zijn Manneke :thumb: :)
Scherp.:D
Ik had er overheeen gelezen.:o

Je moet het vinkje weghalen ipv er neer zetten

Dat staat al een aantal keer in je vraag vermeldt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan