crazyheels
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2002
Van het weekend is mijn computer gecrashst nadat ik snachts allerlei headers van newsgroepen via Grabit wilde binnen halen. Het begon met een melding dat ie een entrypoint niet kon vinden...elke keer stopte de computer ermee en startte opnieuw op. Ik besloot om XP opnieuw te gaan installeren.
Echter, al twee dagen lang ben ik hier nu mee bezig maar hij kopieert gewoon bepaalde bestanden niet. Bij elke probeer installatie zijn het weer andere bestanden die hij niet wil pakken.
Het Cdtje is schoon en werd pas voor de 2e keer gebruikt.....
Een keertje eerder bij het installeren was het probleem het geheugen, toen heb ik de 2 broodjes met elk 128mb ram aangedrukt en was het probleem opgelost.
Nu echter is elke poging zinloos, ik heb ze aangedrukt, verwisseld van plaats, etc. etc.
En ook nu weer, poging 51, kopieert ie bepaalde bestanden weer niet.
Kan iemand aangeven wat het probleem zou kunnen zijn? En heeft iemand een bepaalde oplossing?
Echter, al twee dagen lang ben ik hier nu mee bezig maar hij kopieert gewoon bepaalde bestanden niet. Bij elke probeer installatie zijn het weer andere bestanden die hij niet wil pakken.
Het Cdtje is schoon en werd pas voor de 2e keer gebruikt.....
Een keertje eerder bij het installeren was het probleem het geheugen, toen heb ik de 2 broodjes met elk 128mb ram aangedrukt en was het probleem opgelost.
Nu echter is elke poging zinloos, ik heb ze aangedrukt, verwisseld van plaats, etc. etc.
En ook nu weer, poging 51, kopieert ie bepaalde bestanden weer niet.
Kan iemand aangeven wat het probleem zou kunnen zijn? En heeft iemand een bepaalde oplossing?