XP herinstalleren lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk weinig verandering, ik ben echter op dit moment, 17,22 poging 55 aan het ondernemen maar ik heb zomaar 1 broodje geheugen eruit gehaald...en probeer opnieuw te installeren....waarempel ben ik al op 80% zonder problemen....zou dit het zijn? Over een paar minuten zal het gebeurd zijn........en ja hoor, hij is aan het installeren.....ik kreeg dus een ingeving om het maar is zo te doen.....

Misschien jij ook?

groet,

Jean

Ik heb dus zojuist 1 broodje 128mb weggehaald en toen opnieuw een poging tot installeren gewaagd, en waarempel joh, hij doet het....hij is nu bezig met van alles te copieren en te installeren.

Blijkt dus dat 1 broodje kaduuk is. Morgen een nieuwe halen.

groetjes,

Jean

ps.: iedereen weer bedankt voor de hulp en tips

Mooi dat het nu wel werkt.:)

Als alles geinstalleerd is kun je kijken met Memtest86 of dat ene reepje inderdaad stuk is.
Haal die goede eruit en plaats alleen diegene waarvan je denk dat ie stuk is.
Laat deze met Memtest86 testen.
http://www.memtest86.com/

Ja, mooi he, gekke is dat ik van het weekend hetzelfde al geprobeerd had maar ie toen niet reageerde....

Van een handelaar kreeg ik dezelfde tip om memtest te installeren....maar ook dat lukte me weer niet.

Hoe moet ik dat dan doen?

Memtest86 moet ook weer op een floppy, maar dit is makkelijker, dan met Fprot.:)
Het is tegelijk een opstartfloppy, dus floppy erin en de pc daarvan laten opstarten.
de test begint vanzelf.

Ik had precies hetzelfde probleem (foutcode 800B0100).
Heb geheugenmodules laten testen bij Paradigit.
En inderdaad er was er 1 die niet goed funktioneerde.
Bedankt voor de tip........:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan