XP Installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik versta wel goed wat je doet en wil zeggen.
Als de fabrikant dit met een eigengemaakte bootcd doet waarop nero en dvd ezn samen met windows worden geinstalleerd dan kan je dit voor hebben.
Er is echt niets mis met je pc.
Ik heb mijn eigen windows cd met serienummer moeten meegeven toen de pc opgehaald werd, want die hadden ze nodig ivm installeren, dus is het toch vreemd, en pc is niet bij fabrikant geweest maaar een pc zaak waar ik de pc heb laten samenstellen, de pc werd smorgens opgehaald en smidddags om 16:00 uur had ik deze weer terug.
 
Ook 12-08-2006 11.30
11-08-2006 12.50

Ik hou er over op, heb alle spijkers al gevonden, en de plassen worden dieper.:eek:
 
Ook 12-08-2006 11.30
11-08-2006 12.50

Ik hou er over op, heb alle spijkers al gevonden, en de plassen worden dieper.:eek:
Mischien ben ik dom, maar ik snap de helft niet wat je verteld, bv:

Ook 12-08-2006 11.30
11-08-2006 12.50

of het is sarcastisch, want ik kan er niks anders van maken.
Als jij zelf ook alles begrijpt wat je verteld wil niet zeggen dat andere het ook direct begrijpen.

als je iets duidelijker(uitgebreider) was geweest had ik het mischien wel begrepen.
Maar goed, dat is jou manier om iets duidelijk te maken blijkbaar

Toch bedankt voor de moeite die je hebt genomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een vraagje, de HD is dus vervangen en eerder had ik 3 partities, C, D en E maar op de nieuwe HD is dat nu C, E en F, toen de pc in de reperatie was heb ik gevraagd of ze de bestanden van de partities D en E op de oude schijf wilden kopieren naar de partities op de nieuwe HD en dat hebben ze dus gedaan maar alleen is het dus nu geen C, D en E meer.
Zou het komen omdat ze de oude HD erin gehangen hebben toen ze nieuwe partities gingen aanmaken??

overigens de externe HD of geheugenstick aansluit word die D

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb via systeembeheer de stationspaden veranderd , nu is het weer D en E, ik moest wel nog het een en ander aanpassen, maar is weer normaal nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan