XP installeren na compleet formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylvia78

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
42
Ik heb een compleet geformateerde computer gekregen, een Dell optiplex GX620. Als ik de pc aanzet komt er alleen het volgende in beeld: Error loading operating system.
Als ik de installatie cd van XP erin doe, gebeurt er helemaal niets.....
Kan iemand mij helpen??
 
is het een originele cd/dvd of een gebrande iso ?
 
Laatst bewerkt:
Originele versie, ik kan ook die dotpromt niet krijgen
 
Laatst bewerkt:
gezien je reactie denk ik van niet ;)

dit kan je doen door voordat windows opstart de F2 toets in te blijven drukken of de F12 of de Del (dit is afhankelijk van je systeem)

hier zal je als het goed is een blauw scherm vinden waar je ergens voor boot kan kiezen hier moet de dvd speler bovenaan op 1 komen te staan

:$ helaas kan ik je met dat gedeelte niet mee helpen dat gedeelte moet jezelf doen

als je een melding krijgt Druk op een toets om van de cd op te starten dan hoort alles goed te zijn gegaan :)

p.s als je een toets blijft in drukken of ingedrukt houd dan hoor je een pieeeeeeeeeeeep toon dit is normaal
 
BIOS = Basic Input Output System. Dit is een set basisinstructies voor de communicatie
tussen diverse hardware in je systeem. Zeg maar het "onderbewustte" van je pc.

Je zal even moeten instellen wat de bootvolgorde is. Met andere woorden: vanaf welk medium wil je het systeem starten? Je geeft dat op in een volgorde waarin het systeem moet proberen te starten. Je kan dan, afhankelijk van wat er allemaal in je systeem zit, kiezen uit één van de harde schijven, optische stations of een USB-poort.
 
Yeh, ben erg trots op jullie en op mezelf:thumb:. Hij is nu bezig met installeren!!!! Zodra alles is afgerond doe ik nog ff berichtje:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan