Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na downloaden van Windows XP mode en Virtual PC eerst Windows XP mode geinstalleerd. Daarna installatie van Virtual PC; dit lijkt een update van Windows te zijn.... zie bijlage
Na installatie hiervan geeft de pc het volgende aan:
- Windows update configureren
- opnieuw opstarten
- configureren van Windows voorbereiden
- fout bij configureren Windows update
- wijzigingen ongedaan maken
Uiteindelijk gebeurt er dus niets...enig idee hoe verder...?
mvg Henk
ik zou alles de-installeren en van voren af aan beginnen. als het dan ook niet lukt weet ik het ook niet.
ik heb het 2x gedaan, op verschillende machines en het ging beide keren verre van soepel of foutloos maar het is uiteindelijk wel gelukt... op beide machines, (ééntje met en ééntje zonder HAV, dus daar ligt het ook niet aan. de ene machine is win7 prof en de andere win7 ultimate).
ok, bedoel je met alles de-installeren de twee programma's XP mode en VPC? Dat heb ik reeds verschillende keren gedaan...
Of ook W-Ultimate de-installeren en opnieuw beginnen?
nee, ik bedoelde XP-mode en VPC en eventueel ook 1 herstelpunt teruggaan omdat er ook een KB mee wordt geïnstalleerd.
ok, ga ik morgen proberen...
mvg Henk
Nee, het is nog steeds niet gelukt.....via systeemherstel de pc teruggezet. Daarna weer de twee programma's geinstalleerd. Geen succes...
Ik weet het nu niet meer.
Toch maar overstappen naar Virtualbox, ondanks dat de pc aan alle voorwaarden voldoet.
Jammer.:evil:
mvg Henk
Leg de vraag eens neer op Microsoft'Technet:
Windows Client TechCenter > Windows 7 IT Pro Forums > Windows 7 Virtualization (http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itprovirt)
Via hen heb ik een aantal gouden tips gekregen, onder meer hoe ik Vista kan draaien onder Windows 7.
Leg de vraag eens neer op Microsoft'Technet:
Windows Client TechCenter > Windows 7 IT Pro Forums > Windows 7 Virtualization (http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itprovirt)
Via hen heb ik een aantal gouden tips gekregen, onder meer hoe ik Vista kan draaien onder Windows 7.
Ik weet niet precies wat je bedoeld.
Je kan in XPmode alle discs van windows 7 aanspreken en ook kan je het clipboard delen tussen xpmode en win7.
Voorbeeld: ik gebruik mijn oude scanner waar geen Win7 driver voor bestaat in xp-mode, laadt het gescande plaatje in het clipboard en haal het daarvan op met Win7.
(ik heb 2 monitors en dan werkt dat heel soepel en makkelijk)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.