XP opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoeld het verschil in fat32 of NTFS?

NTFS is gemaakt op netwerken beter te kunnen beveiligen........DIt kan je trouwens aangeven voor dat je gaat formateren.
 
Maar met de ultimate bootdisk kan je hem niet daarmee installeren of heb ik een oude versie?
 
ik zou het echt niet weten.........


Opstarten lukt niet met de xp cd? WEl de opstart volgorde veranderd in het bios........
 
In xp kan ik heb installeren en dan moet ie opnieuw opstarten maar dan kan ik c: niet formatteren omdat daar setup files staan
 
Ik snap het niet goed hoor, als je opstart met die cd zou je als je kiest voor installeren ook een optie moeten krijgen om te formateren.......

Anders eerst even opstarten met een bootdisk en dan formateren en dan weer opstarten met de cd.....
 
Dan moet je opstarten met een flop formateren nogmaals opstarten en dan als ie klaar is kiezen voor je cd rom letter. D of e is dat vaak en dan typ je daar setup


je typt om je cdrom te selecteren achter de a:\d: of e: f: etc

dan krijg je dus e:\ en dan setup dus wel zorgen dat je xp cd er in zit
 
Dat begrijp ik niet hoor, als je opstart met de bootflop dan zitten daar ok drivers op voor je cd rom en dan zou het gewoon moeten werken. Anders die ultimatebootdisk. alleen die ken ik niet


succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan