XP over XP installeren

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kira
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bandit...
een hub moet je aansluiten op een usb poort........die doen het niet :)


Ja dat is waar ook..............Ik wordt GEK
 
Ja dat is waar ook..............Ik wordt GEK
Jij wordt gek, Ellasar houdt alleen van katten en ik zit hier heel grieperig te worden :D
't Is een lekker pc'tje.
En nu maar hopen dat de veilige modus wat oplevert.
Dat kreng zal toch een keer goed moeten lopen.
Is het niet met oude dan wel met nieuwe poorten.
 
Geplaatst door Elisa
Dat kreng zal toch een keer goed moeten lopen.
Is het niet met oude dan wel met nieuwe poorten.

Hee ....zo praatje niet over Kira :)

tom ti dom ti dom... ondertussen APM ondersteuning in de kernel aan het inbakken... oeps das offtopic :)
 
Die veilige modus duurt wel lang.........
Hee ....zo praatje niet over Kira Ohooooooooo :D :D :D
 
ik vermoed dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel hidden usb devices tussen staan..... :)
 
@Bandit...
een hub moet je aansluiten op een usb poort........die doen het niet :)



Ja maar hoe kan dat nou??

Hallo,
Ik heb zopas geformateerd.
Resultaat : USB poorten werken NOG niet (3 van de 4)
Nu is mijn vraag zijn ze dan defect ??????
Ik weet het nu niet meer.
Groetjes


Dat snap ik ook nie:o
 
Hallo,
ik heb gedaan wat Ellasar voorgeschreven heeft.
In veilige modus alles verwijderd wat moest verwijderd worden.
Na het opstarten verscheen er een ballon onder op de taakbalk. Heb daar op geklikt. Zie bijlage.
Maar intussen gaan de usb poorten nog niet.
Heb ook een hijacklog geplaatst, maar hier heb ik nog geen antwoord op gekregen.
Zou mijn router met het probleem te maken kunnen hebben? Is het laatste apparaat dat ik aangesloten heb op mijn pc.
Groetjes
 
Sorry, was bijlage vergeten !!!!!
 

Bijlagen

  • usb poorten.jpg
    usb poorten.jpg
    37,6 KB · Weergaven: 20
Zou mijn router met het probleem te maken kunnen hebben? Is het laatste apparaat dat ik aangesloten heb op mijn pc.
Is het een usb-router dan?
Daarvan moet je de software eerst installeren en dan pas de router er in doen.
En dan maar hopen dat hij geen storing geeft.
 
Neen, trouwens er is niets op de 4 poorten aangesloten.
 
Windows ziet wel iets maar herkent het niet en het stoort.

Wat voor een snoeren hangen er nu nog aan de achterkant van die pc?
Bekijk waar ze naar toe gaan en kijk wat voor een soort stekkertje of stekker.
 
Er is het snoer van de printer, het beeldscherm, aansluiting van de netwerkadapter naar de router, het netsnoer uiteraard, snoertjes van de muis en toetsenbord (niet aangesloten op USB), aansluiting van de geluidsboxen.
Dat is zowat alles.
 
Neen het is een HP Deskjet 720C aangesloten op een paralelle poort.
 
Die muis is een usb en zit in een verloopstekker die weer op zo'n rond stekkertjes pas.
Dat kan het toch niet zijn? Dan wordt er tenslotte een andere poort gebruikt.
Waarom wauwelt Windows over een onbekend apparaat als er niets niets niets is aangesloten :8-0:

Heb je het volgende stuk, reeds eerder door mij geplaatst, goed gelezen?

How do troubleshoot "unknown device" error listed in Device Manager? Add Your Notes
I wish that there was a simple, single answer for this. There's only one thing more distressing - no device recognition at all. Here are the most likely culprits:

The USB device or the USB adapter requires it's own power source. If your USB device or adapter came with an AC power "brick", try connecting it.

*********heb je zoiets misschien nodig?

Here's a likely one - the front USB ports on your PC case may be misconnected. I've seen them that way from the factory. It's a good idea to check the connections against specifications. The standard order of connection is Red, White, Green, Black. No more than 4 wires per USB bank are needed.

**********Moet je in de pc kijken

Defective device. Do not assume that all PC components work correctly out of the box. I've seen many new USB devices that do not work. If you can, try the device on another PC.

*********Haal die dat ding met die poorten er uit en
probeer het in een andere pc.

All drivers are not installed. Some devices will require installing the driver package before plugging in the device.

******* Dit betekend dus eerst de drivers installeren en dan pas alles inpluggen. Kun je doen want jouw Logitech zit op die andere poorten.

Some devices will also require basic USB files from the Windows CD before the unit will function. The general rule is to always follow installation directions precisely and to have the Windows CD ready.

********Windows cd dus bij de hand houden.

I will now discuss how to address an unknown device problem which is caused by a driver deficiency.
Try to update the unknown device driver from within Device Manager. First try letting Windows search for one. If that fails, go back and choose "Select from a list" and then "Have disk". Browse to the device CD and look for the appropriate Windows folder there. Try browsing to the Windows CD (Win9x folder or i386 folder). Lastly, try updated drivers from the manufacturer's web site.
Try uninstalling the unknown device, unplugging the device and rebooting. Replug when back in Windows.

********Dit lijkt mij dus een hele goede!!!!

Be certain that you have the correct drivers! You may have gotten the wrong CD or a CD with drivers for more than one device on it.

*******Ook belangrijk

Cleaning up in Safe Mode may be necessary. Unplug all USB devices. Reboot the PC. To enter Safe Mode, press the F8 key repeatedly while restarting the PC. Timing is important. Try to press quickly before the Windows logo screen appears. Pressing and holding the CTRL key may work too. Choose Safe Mode and open Device Manager. In Windows 2000 and XP, click View > Show hidden devices. Now locate all USB devices, HID (Human Interface Devices), USB drives and controllers/hubs. Remove all and save the USB Host Controllers for last. When done, restart and replug USB devices one at a time.

*********Dit is dus wat Ellasar je aanraadde is het niet?

Just remember that you are entitled to support from the device maker. If you can't get help, do not hesitate to return the device. Some manufacturers only seem to respond to lost business. It's a shame, but it's true. Send them a message - that you won't accept shoddy goods or lackluster support.

By William DeVercelly
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan