XP over XP installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter kira
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Yup. gooi die drivers er maar op

Het had enige zoektijd gescheeld als we vooraf van de andere threads hadden geweten maar dat kan nu niet meer natuurlijk :)

maar ik vermoed dat een software matige oplossing geen zin meer heeft (een herinstallatie van je hele windows ook niet) want dat had je in maart ook al gedaan las ik. dusik denk dat je usb poorten defect zijn.

Wat is het laatste apparaat wat je ooit werkend hebt gehad op je USB?

Laatst bewerkt:
Pak de bovenste maar (volgens mij is het 1 driver voor alle vier maar die bovenste is sowieso de jouwe)

Deze heb ik geinstalleerd:
iaa23_multi

infinst_autol

win2k_xpm67

Maar ik durf het bijna niet meer te zeggen....
usb poorten gaan NIET

Geplaatst door kira
Deze heb ik geinstalleerd:
iaa23_multi

infinst_autol

win2k_xpm67

Maar ik durf het bijna niet meer te zeggen....
usb poorten gaan NIET

De vraag van@Elasar was!!!!???
(Opgeblazen Usb Poorten)?

Ja dat was mijn laatste vraag... maar waar issie nou?????

ik ben bang nl dat een herinstallatie niet gaat werken....had je in maart ook al gedaan :)

en dus een software matige oplossing waarschijnlijk niet gaat werken.
aangezien het niet de nieuwste IMedia meer is vermoed ik niet dat je nog garantie hebt.

EDIT: Ik word dement...
Zo issie er niet....... en zo staatie weer bovenaan.......

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Ellasar
Ja dat was mijn laatste vraag... maar waar issie nou?????

ik ben bang nl dat een herinstallatie niet gaat werken....had je in maart ook al gedaan :)

en dus een software matige oplossing waarschijnlijk niet gaat werken.
aangezien het niet de nieuwste IMedia meer is vermoed ik niet dat je nog garantie hebt.

Zo issie er niet....... en zo staatie weer bovenaan.......

Als daar het antwoord op komt,ALS het komt,dan komt de Aap uit de mouw!!:confused:

Zo issie er niet....... en zo staatie weer bovenaan.

Die Snap ik niet?

Misschien het Logitech toetsenbord?

het probleem waar logitech muizen tegen aanlopen (waar problemen mee zijn) is dat de usb poort in het toetsenbord (ja daar zit er ook 1 in) niet voldoende stroom geeft aan de muis en daarom werkt die dan niet druk je die in een poort in de kast zou hij het wel moeten doen

maar een defect tb kan natuurlijk kortsluiting veroozaken waardoor je een piekspanning krijgt... is niet leuk...

Terriers zijn echt rot beesten
Een ode aan linux, daarin moet je zelf meer instellen en doet het besturings systeem het niet voor je... HEEEEEEEEERLIJK

Laatst bewerkt:
Oh trouwens...

Hallo,
Vraagje: kan ik zomaar Xp pro over de bestaande Xp pro installeren.
Groetjes

Ja dat kan, maar met dit probleem helpt het niet.
Formatteer en installeer geef ik meer kans... ± 10%

Ergens zag ik een plaatje van die PB, speciale foto van het toetsenbord met usb ingang.
Er stond zoiets als.......dat de pc niet leuk omging met een andere manier van aansluiten.
Maar om dat nou weeeeeer te gaan zoeken :(
attachment.php
Tutteletut :D

Laatst bewerkt:
Ja, ik ben terug.
De logitech muis op de usb poort achteraan,en mijn fototoestel op de usb poort vooraan waren de apparaten die daar gewerkt hebben.
Maar als een usb poort defect is staat dat niet in apparaatbeheer?

Geplaatst door Elisa
Ergens zag ik een plaatje van die PB, speciale foto van het toetsenbord met usb ingang.
Er stond zoiets als.......dat de pc niet leuk omging met een andere manier van aansluiten.
Maar om dat nou weeeeeer te gaan zoeken :( Tutteletut :D

Dat heet beroeps deformatie :) op pagina 4 van deze thread (geloof ik) heb ik PB drivers lopen zoeken... stond op de pagina waar ik ze niet kon vinden. sindsdien onthouden

(EDIT: opgezocht of het pagina 4 was... en dat was het :))
(EDIT2: is dat trouwens geen schnauzertje?)

Geplaatst door Kira
Maar als een usb poort defect is staat dat niet in apparaatbeheer[/B]
Staat er toch ook.... "Onbekend Apparaat"
Windows ziet wel iets... maar weet niet wat het is, alleen weettie dat het iets van USB achtigs is

en die apparaten doen het nog wel op een ander systeem?

Laatst bewerkt:
Om een lang HEEL lang verhaal KORT te maken ,schakel je hem in Apparaatbeheer uit,Koop een HUB en je kan uitbreiden zoveel je wilt:D :D :D

Ik denk zelf dat het een hardware matig probleem is van je moederbord.

hoe te testen
Herinstalleer Windows XP door alles eraf te gooien en fris te beginnen.

werkt dat niet kun je 2 dingen doen.
1. Nieuw Moederbord aanschaffen let daarbij wel op dattie past (vermoedelijk kun je hetzelfde bord niet nieuw meer krijgen maar misschien dat iemand hem te koop heeft staan)

2 Extra USB controller kopen, kost een paar tientjes maar dan heb je wel USB poorten ook hierbij geld, vraag even bij je lokale it shop of de kaart die je wil in deze kast past (eventueel laat je hem daar plaatsen)

@Bandit...
een hub moet je aansluiten op een usb poort........die doen het niet :)

Ik vond HIER nog een aardig stukje over Unknown device in app. beheer.
3e stukje.

Schnauzer? Neeeej

Herinstalleer Windows XP door alles eraf te gooien en fris te beginnen.
Goeie genade, dat wordt de zoveelste keer :D

"Cleaning up in Safe Mode may be necessary. Unplug all USB devices. Reboot the PC. To enter Safe Mode, press the F8 key repeatedly while restarting the PC. Timing is important. Try to press quickly before the Windows logo screen appears. Pressing and holding the CTRL key may work too. Choose Safe Mode and open Device Manager. In Windows 2000 and XP, click View > Show hidden devices. Now locate all USB devices, HID (Human Interface Devices), USB drives and controllers/hubs. Remove all and save the USB Host Controllers for last. When done, restart and replug USB devices one at a time."

is nog een ideetje

@Elisa;
mbt herinstall. daarom vermoed ik ook niet dat het een software probleempje is.......
mbt waf beest: Zijn nl ook rot beesten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan