Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door gast0225
Wil je dat eens uitleggen? (Daar leren mogelijk toekomstige "zoekers" van -die een soortgelijk probleem hebben- en ik NU al)
Ik ga er namelijk vanuit dat er voor de installatie van XP niets in de bios met een diskette veranderd hoeft te worden ?
norodIk ben dus ECHT nieuwsgierig omdat gesproken werd over een nieuwe pc. Ik wil dus erg graag weten welke l*lhannes van een pc-leverancier een pc aflevert waarvan het bios kennelijk nog moet worden aangepast alvorens XP op de machine gezet kan worden.............
Geplaatst door gast0225
Ik ben dus geen spat wijzer geworden, integendeel, ik snap er nu echt helemaal niets meer van.
Casus : er wordt een splinternieuwe machine gebouwd en afgeleverd aan een klant. Alvorens die XP kan installeren moet hij "iets" in de bios veranderen en wel middels het overzetten van CD naar diskette en vervolgens naar het bios middels F6 tijdens de installatie van XP
Zo blijkt dat ik nog een heleboel kan leren. Probleem is alleen dat ik niet weet WAT ik nu vandaag geleerd heb..![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.