XP prof of XP home

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Berichten
296
Ik heb een nieuwe computer gekocht met Windows XP home.Ik ben gewend om met de profversie te werken.Wat is in grote lijnen het verschil tussen deze 2 versies;ga ik dit merken.Ik doe niet veel bijzondere dingen op de computer,maar ik heb wel via een router een netwerk van drie computers.Waar zou ik problemen kunnen ondervinden.Anders ga ik alsnog de profversie bestellen.
Bedankt
Kanjer
 
Wat ik weet is dat Prof wat meer dingen voor netwerk heeft, maar verder is het gewoon hetzelfde programma
 
Geplaatst door Robbert1978
Wat ik weet is dat Prof wat meer dingen voor netwerk heeft, maar verder is het gewoon hetzelfde programma

Ja, de kernell is identiek, alleen de HE is een uitgeklede versie van de Pro versie...

Voor een normale thuisgebruiker is HE voldoende.

Ik ken wel iemand die een spel niet kon draaien op XP pro, maar dat spel draaide wel op XP HE...

Je moet denk ik maar even kijken wat je wilt, als HE legaal bij je PC zat zal ik gewoon XP HE gebruiken :rolleyes:
 
Lastig

Ik vind allemaal wel een beetje ingewikkeld wat er op die site`s staat,maar ik ga er maar vanuit dat als ik niet snap wat het is dat ik er ook niet veel mee doe :).Ik ga maar voor de Homeversie,want die is toch wel aardig wat goedkoper.
Bedankt dat jullie mij wat verder hebben kunnen helpen.
kanjer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan