xp registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcdom

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
82
hoi,
ik heb een compaq pc met 128 mb geheugen en 500 MHz. maar daar heb ik XP op gezet, en nu vraagt ie elke keer om de registratie code die normaal altijd goed is behalve nu! en nu zie ik een stikker op de voorkant van de kast: designed for windows 98
ken daar uberhaupt wel xp op? hij draait wel gewoon netjes.
alvast bedankt MVG chris
 
Wordt niet gewoon de code bedoeld die erop zit om illegaal kopieren te voorkomen?
gr
joep
 
ja inderdaad wat voor code heb jij gebruikt?

Bij WindowsXP staat de code die jij moet gebruiken op het boekje/cd hoesje geloof ik.
 
klopt als een bus. Je moet je, als ik me niet vergis, binnen twee weken op de juiste manier met de goede code aanmelden. Dat op je pc staat dat ie gedesigned is voor w'98 maakt volgens mij niets uit!
Groetjes
Joep
 
jah die code is fout. zegt ie dan.
maar als ik de HD eruit haal en in mn eigen pc doet waar ook XP op staat en dan installeer dan doet ie t wel. en doe ik precies hetzelfde op die andere pc dan doet ie t niet. heel vreemd?
 
sorry, maar dit gaat boven mijn pet. Kan je helaas niet helpen. anderen ongetwijfeld wel!
Groetjes
Joep
 
Geplaatst door pcdom
jah die code is fout. zegt ie dan.
maar als ik de HD eruit haal en in mn eigen pc doet waar ook XP op staat en dan installeer dan doet ie t wel. en doe ik precies hetzelfde op die andere pc dan doet ie t niet. heel vreemd?
Gaat het hier om de cdkey of de activering van WinXP?
In geval van activering zal dit volgens mij niet werken gezien dit gekoppelt is aan de hardware van je pc.
Je hebt namelijk maar 1 licentie van WinXP, dus voor 1 pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan