smulliesmul
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 dec 2001
terug bij af??????weer loopt die vast,.................nou bedankt voor je geduld en hulp....maar ik heb er even geen zin meer in
thx
thx

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het verstandig is dat je even een bezoekje brengt aan de site ASO (www.antispywareoffensief.nl) en laat je in hun forum helpen.heb systeemherstel uitgeschakeld en opnieuw gescand met ewido en die vond veel spyware,later kon ik weer werken op internet maar weer tijdens downen .....vastlopers
zou het toch de hdd zijn? deze pc is veel aan en er word druk op gedownload en gegamed
had gelezen dat deze hdd(IDE) daar niet echt zo geschikt voor is?????kan ik misschien beter een nieuwe merk hdd halen????
Geplaatst door Ellasar
Voor spellen geld eigenlijk dat je beter kan zorgen dat je genoeg geheugen en een goede grafische kaart hebt, de harde schijf is niet de "bottleneck" bij spellen
Gedaan, liep goed en soepeltje op gemiddelde kwaliteits instellingen maar dat was meer omdat mijn vidkaart net niet geschikt was. (voor de oudere generatie onder ons een TNT2 )Geplaatst door Sarvo
call of duty op een 5400rpm ata100 (IDE)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.