XP start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer krijg je die melding? Leg even uit wat je gedaan hebt en op welk moment je nu bent.
 
De stappen 1 t/m zijn allen overbodig als je, zoals geschreven, opstart vanaf de CD met Windows XP en de stappen leest.
 
Ik word niet gek, ik ben sterkere staaltjes gewend, geloof me. Daarbij, het geduld is met mij.

Het is verder inderdaad een zaak van CD erin, booten vanaf de CD-rom en dan lezen wat er in het scherm staat.
 
F12 is handig als je een PXE netwerkkaart hebt (kennelijk wel) en kunt installeren via een RIS (Remote installation Server).

Ga het BIOS in en zoek naar de opties om de bootvolgorde te veranderen. Zet deze in CD-rom -> harde schijf.
 
De volgorde van booten is goed, heb je wel een originele CD?
 
Je kan in de Windows XP setup ook gewoon partities opnieuw aanmaken.

Er staat bij het booten van de XP cd even iets als "druk op een toets als u van cd wilt starten".. dit verdwijnt vrij snel dus ff op de spatiebalk rammen :p
 
We proberen uit te leggen dat er geen diskettes nodig zijn. Je kunt opstarten vanaf de CD-rom.
 
Geplaatst door BrEeZeR
Er staat bij het booten van de XP cd even iets als "druk op een toets als u van cd wilt starten".. dit verdwijnt vrij snel dus ff op de spatiebalk rammen :p

Hier even op letten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan