XP start niet op | Blauw scherm | Boot via cd werkt ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fection

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Berichten
18
Dag Mensen....

Nadat ik met ginuine advantage bezig was omdat ik micrsoft updates wide gebruiken..... start mijn computer ineens niet op.

Na het xp logo krijg ik dit:

STOP: c000021a
The winows Logon Process system terminated unexpectedly with a status off 0x80000004 (0x00000000 0x00000000).

In safe mode werkt ook niet..en op 1 of andere manier pakt hij het booten via cd ook niet, de bootvolgorde staat goed!

Ik kan nu dus eigenlijk helemaal NIKS:( geen systeemherstel uitvoeren, want ik kan nie naar xp, maar ook niet herstellen via cd omdat hij niet via daar wilt opstarten.
 
hmm voorr die oplossingen moet ik xp in kunne toch? off...
dat kan zoieso niet...

ik zie net voor het blauw scherm...dat er rechtsonder zie ik een ginuine waning staan....
En dan vliegt hij eruit..

Ik denke cht dat het aan mij ligt, toen ik dingen installeerde ( mag het hier niet noemen )
voor ginuine....en kreeg wel bericht over dat ik iets geinstalleerd had wat niet compatible was met windows xp professional sp 2..volgens mij
 
Hoi !

Ik begin het nu te begrijpen !

Je hebt een progje via een p2p-network of torrentsite van internet gedownload om je XP legaal te maken, en het heeft je installatie verkl.......

Daar zit een hoop troep/trojans etc. tussen !

Ik zou zeggen: formatteren en opnieuw installeren, en een ander programma gebruiken !

Of een legale XP aanschaffen natuurlijk......


Succes,

Harry.
 
Hmm ik snap je...maar denk toch dat dat het probleem niet is...

Heb het zoieso niet zo onveilig gedaan......zulke progjes ga ik niet via torrent downloaden..en al helemaal niet via p2p;-)hehe..

Ik denk dat ik een fix heb geinstalleerd etc die voor een oudere versie was....
Heb zoieso een scanner draaien die bijna altijd alles oppakt..wat onveilig is...

Formatteren kan dus niet via boot-cd...... Daar heb ik alleen ervaring mee namelijk, om het via een xp cd te formatteren. Het moet dus op een andere manier, het liefst formatteer ik niet, aangezien ik hem 3 weken geleden geformatteerd had en net alles er weer op had staa:(
 
Lees dit eens aandachtig, en doe dat in een andere PC, kun je een herstelpunt voor gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan