xp verwijderen 7 prof instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

piratesfbi

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Berichten
94
hallo ik heb net een windows 7 professioneel gevonden,dus ik dacht hoe zou ik dit nou instaleren en ik wil xp dan weg,een paar bestanden zet ik gewoon om mijn usb,ik neem aan de ik win7 gewoon kan draaien?

Intel core 2 duo T6570 2.10GHz.
1976MB RAM.
Mobile intel R Chipset Fammily 265MB.
dit zal wel genoeg info zijn hé?

En er zit "Microsoft Office Professional Plus 2010" bij ook op de zelfde manier installeren zoals Win7?
 
Laatst bewerkt:
eerst win7 upgrade advisor gerund op die computer?
 
daarmee kan je controleren of je pc voldoet aan de eisen van win7
 
Volgens mij gaat dit gewoon draaien, maar verwacht geen gekke dingen. Gezien de grafische chip.
 
oke ik heb die test gedaan alles was goed,ik heb de cd-rom er in gestopt gebeurt er helemaal niks lijkt wel of hij het niet ziet of zo?
 
a. Windows 7 komt op DVD, niet op CD.
b. Ik neem aan dat je een gejatte versie van Windows 7 bedoelt? Misschien heb je die verkeerd gebrand.
Als er een .ISO bestand bij zat, dan kun je die branden met http://www.imgburn.com en in het programma kiezen voor "Write image file to disc"

Tijs.
 
éh ik snap wel wat je bedoelt met gekraakte versie enzo maar dit is geen iso,kijk maar op de foto:IMG_1226.jpg

oh is dit wel eens windows 7 instaleren ik zie dat er staat upgradekit?

NEE HE STAAT ER DIT IN EENS:deze installschijf is niet compatibel met uw versie van windows. u hebt de juiste installschrijf nodig als u de upgrade wilt uitvoeren raadpleeg de systeeminformatie van uw computer voor meer informatie. als u een nieuw exemplaar van windows wilt atinstaleren start uw computer opniew op vanaf de installtieschrijf en selecteer u aangepast.ga ik nu doen kijken wat er gebeurt.

1:ik heb de pc gereset zoals aangegeven boven me.
2:staat de pc weer gebeurt er niks geen setup of iets niks.
oooooh dit is niks voor mij,wat doe ik fout?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kan je niet van de DVD opstarten dan? En volgens mij is het een Upgrade dvd. Je moet Vista hebben om naar 7 te kunnen upgraden.
 
Kan wel, maar je moet dan wel compleet Windows opnieuw installeren. Je kan ook Windows 7 downloaden en dan je eigen key gebruiken. Zo heb ik het ook een poos gedaan en het werkt gewoon goed. Product code wel gejat van een computer van school :D Die had W7 Professional
 
oke...(LOL) gejat die product code.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja waarom niet? Die Versie gebruikte ze toch niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan