xp verwijderen zonder cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvon3388

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2010
Berichten
8
Hallo ik wil graag heel mijn pc leeghalen en xp verwijderen. Hoe doe ik dit! al van alles geprobeerd maar helaas het lukt me niet.

Ik heb alle bestanden verwijdert en ook een schoonmaak programma gebruikt maar nu XP er nog af!!!

wie kan me helpen.
 
Onvoldoende informatie.
Je kunt bijvoorbeeld niet het Operating Systeem verwijderen waarmee je bent opgestart.
Wat bedoel je precies.
 
Nou ik heb een pc en daar staat xp op.

Ik heb al me foto's e.d. al verwijderd maar nu wil ik heel XP eraf hebben omdat ik hem ga verkopen. Dus eigenlijk wil ik een lege pc verkopen.
 
Als je nou via hiren's boot cd die harde schijf/partitie formatteert?
 
Laatst bewerkt:
Je kan op die manier niet je OS er af halen Dat zal je met een cd rom met xp er op moeten doen en dan je PC van je cd rom op moeten starten en zo je partitie verwijderen.
 
zit er een diskette station in die pc?
dan kan je met een opstart diskette werken
 
Het probleem is dat ik geen installatie cd heb van xp.
er zit wel een diskette station in. IK heb ook een opstartdiskette gedownload maar ik heb geen idee hoe ik dit allemaal moet doen...

Kun je een stap voor stap uitleg geven..???
 
ik zou ook gaan voor killdisk
daarmee is alles zeker weg
een geformateerde schijf kan je heel simpel bestanden terug halen,en aangezien voor verkoop is is dat niet aan te raden
 
ik zelf start dan altijd op met cdrom van win 98 met cdrom ondersteuning.
vervolgens draai ik fdisk en verwijder de partities
klaar :)


gr wout
 
hij loopt nu te draaien met het kill disk schijfje... ik ben benieuwd! bedankt in ieder geval alvast.

Klopt het dat nu ook mijn programma's zoals pinnacle, photoshop word, exel enz verwijdert zijn???
 
Nou helemaal geweldig!! hij is echt helemaal leeg!

Bedankt voor de snelle hulp allemaal.... weer wat geleerd!

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan