XP>VISTA al de moeite?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Ik heb een jaar geleden Vista gekocht, maar doordat ik niet tevreden (nergens geen deftige drivers te vinden) was heb ik XP terug geinstalleerd.
Nu een jaar later vraag ik me af of het de moeite is om terug over te schakelen.

DIdier

Ik draai zonder noemenswaardige problemen Vista ultimate. Ik heb nog steeds Xp als Dual-boot er naast staan, maar ben eigenlijk niet meer naar Xp terug geweest.

Ga eerst opzoek naar de drivers die je nodig hebt, vind je die niet dan…………..

ik zou wachten tot sp1 van vista uit is dan zijn er meer drivers in vista

is vista al een jaar te koop dan ??

;) maar mij bevalt het prima, de ultimate. Geen dual boot. gewoon zoals ie komt en hij werkt als een tierelier :) Ik heb op de de andere pc XP... is nu wel wennen als ik er mee bezig ga... Ik ben fan :)

tot nu toe heb ik vooral problemen met drivers voor video en audio gezien. randappratuur is met regelmaat ook nog een probleem. al met al als je het echt wil moet je het vooral doen, maar hou rekening dat nog steeds niet alles vlekkeloos zal werken

@ puppie: 1 jaar geleden kon je geloofik de betaversie al draaien.

Kijk op de websites van de fabrikanten die de benodigde drivers hebben. Zijn ze compatible met vista?
Of: probeer het eens. Je ziet meteen welke drivers hij kan vinden en welke niet, bij mij kan hij 3 drivers nog niet vinden ofzo, ach, no big deal, vista draait als een trein (zelfs sneller dan mijn XP MCE, samen op 1 pc, dual boot)

Bij mij vindt hij alles en het draait als een trein. Maar misschien heb ik gewoon geluk.

Ik heb Vista ultimate, met AMD Athlon 64 x2 Dual core processor 4600+ 2,40 ghz als basis. de rest is ook leuk ;)

@vis ta juist de beta versie was gratis....dus niet te koop.
in de koop versie zijn al veel fouten verwijderd.....er zijn er misschien nog een paar.....

maar mijn laptop heeft de volgende specificaties:
pentium 3,2 Ghz ati mobility radeon x600 pci express /64 MB vram videokaart
1 Gig intern geheugen
80 Gb harddisk

en daar draait zonder probleem vista business op, niet traag alle drivers voor handen hangt in het draadloze netwerk en doet gewoon wat ik met voorheen xp ook kon en kan.

Ook ik draai met veel plezier Vista Ultimate, zonder een enkel probleem en volkomen stabiel. En dat op een niet super-modern systeem hoor:

Mobo MSI KT4 Ultra
CPU AMD Athlon 2800 Barton
1279mb PC2700
Radeon 9800 Pro 128mb

en de verdere normale onderdelen.

Alle drivers probleemloos voorhanden en een Vista score van 3,5 (komt door de CPU, graka geeft zelfs nog Vista score 5!)

Hoi !

Als je Vista Ultimate draait staat, als het goed is, 18 taalpakketten in je optionele update's.

Download Dutch, ga naar je config-scherm, dan naar landinstellingen en stel daar: nederlands in !

Mocht je, om wat voor reden dan ook, dit niet hebben in je optionele update's hoor ik het wel.

Is wel een oplossing voor !

Greetz,

Harry.

Hoi Harry,

Bedankt, maar dat is het probleem niet, hij draait al gewoon in het Nederlands.
Vraag is of ik dat "update-pack" daar gewoon bij kan installeren?

Hoi !

Je kunt ieder taalpakket installeren wat je wilt !

Zie mijn vorige link om de juiste taal in te stellen !

Maar ik heb alleen Engels gedownload en geinstallerd, omdat ik anders niet over "Dreamscene " kan beschikken !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan