game-master
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2002
Wat vinden jullie beter.Windows ME of XP
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met windows ME kun je systeem herstellen.Bij 95 en 98 kan dat niet hoor.
Als je reserve kopieen hebt gemaakt dan heeft win98 ook een soort van systeem herstel.Geplaatst door game-master
Dit was het verhaal dat ik hier wou neerzetten, maar dat heeft M@rio reeds gedaanGeplaatst door m@rio
Heb zelf ook ME gedraaid en ik moet zeggen dat ik daar nooit problemen mee heb gehad. En met XP hetzelfde verhaal.
Goede hardware, goede drivers zijn wel noodzakelijk. En vaak is het geklooi met software door gebruikers de oorzaak dat een systeem slecht loopt.
Toen XP er nog niet was was ik dus zeer tevreden over ME en nu zeer tevreden over XP
Het gaat niet alleen om software hoor, maar ook om de hardware die conflicten kunnen veroorzaken!Geplaatst door gast0225
Ik heb anderhalf jaar ME gehad en ik heb best wel regelmatig "blauwe schermen" voorbij zien komen, terwijl ik absoluut NIET behoor tot de categorie van gebruikers die zich suf downd op het www dan wel met alles dat los en vast zit, experimenteert, integendeel, ik ben altijd uiterst voorzichtig met progjes en installeer nagenoeg geen "leuke / handige / aardige" -> lees nutteloze progjes. Desondanks heb ook ik regelmatig de kleur "blauw" mogen aanschouwen binnen ME.
Geplaatst door game-master
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.