Xp wil niet automatich uitgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellboundforsod

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
118
hallo ik heb sins een tijdje windows xp, maar als ik hem afsluit dan gaat hij niet van zelf uit, er staat dan u kunt nu de computer uitzeten,en dan moet ik op de uit knop druken en dan gaat hij uit,maar niet automatich dus.
ik heb al heel veel dingen geprobeerd maar niks lukt,zoals in de bios de apm op enable gezet,en ik heb al bij energiebeheer gekeken dat ik het tapblad apm heb maar nee:( en ben al naar apparaatbeheer gegaan en op beeld en daarna op verborgen apparaten gedrukt en dan kijken dat NT APM/Legacy-ondersteuning in de lijst staat maar staat niet in de lijst:( dus heb al veel dingen geprobeerd.
maar wat? nu wie kan mij helpen? ik heb een packard bell iconect.en oja ik had eerst windows ME en daar ging hij wel automatich uit


groeten carlo
 
De afsluitprocedure is verandert in 2000 en xp. Welke datum heeft je BIOS? Een update ervan zou kunnen helpen, maar dan nog moet je xp opnieuw installeren na zo'n bios update.
 
Eigenschappen van je beeldscherm>schermbeveiliging>energie>tabblad APM>ondersteuning voor geavanceerd energiebeheer(apm)inschakelen aanvinken

Of voortaan ff de zoekfunctie van Helpmij gebruiken.


Greetz Patrick
 
Sorry, ff verkeerd gelezen. Was te vlug.
Vorig bericht kan je verwijderen.


Greetz Patrick
 
ja ik heb al een bios update gedaan en die komt uit 2001, daar na niet meer overnieuw geinstaleerd.
 
Wat voor een PB heb je precies.
En wat voor een BIOS?
Een Florida. Halley, Houston?

Greetz Patrick
 
De update van 2001 is inderdaad de laatste.

Ik loop nu ff te sptten in het forum van PB


Greetz Patrick
 
Misschien kan je mbv AIDA32 meer informatie van je BIOS winnen.
En zo aan een update komen.

Greetz Patrick
 
Ga in apparaatbeheer naar "computer". Wat staat daarbij? Standaard-PC of ACPI-PC?

Groetjes,
Bennie
 
In dat geval heb je ACPI in de BIOS niet geactiveerd (op enabled) gezet toen je XP installeerde. Je zult XP opnieuw moeten installeren.

Groetjes,
Bennie
 
Weet je dat zeker? Ook niet bij energiebeheer? Anders wordt het domweg niet ondersteund....

Groetjes,
Bennie
 
En APM staat ook niet vermeld in de BIOS?

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan