Xp wil niet automatich uitgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zegt ook niet veel, als je pc niet in Computer Management als standaard pc staat aangegeven, zal je de uitknop moeten gebruiken.
 
Kijk naar het eerste bericht van Patrickt. Heb je dat wel of heb je dat niet?

Groetjes,
Bennie
 
dit bedoel je zeker? Eigenschappen van je beeldscherm>schermbeveiliging>energie>tabblad APM>ondersteuning voor geavanceerd energiebeheer(apm)inschakelen aanvinken

Of voortaan ff de zoekfunctie van Helpmij gebruiken.


Greetz Patrick

nee heb ik niet.
 
maar wat kan ik nog doen om mijn pc automatich te laten starten??
want ik heb gehoord dat op op die knop druken om hem uit te doen niet goed is:(
en soms bv na een game moet ik hem wel 10 sec inhouden voor de computer uit gaat.
 
Ten eerste: Je kan toch je pc uitschakelen mbv start>afsluiten(je krijgt dan alleen de melding, u kunt nu de computer uitschakelen

Welke versie van je Halley BIOS heb je?


Greetz Patrick
 
Ga naar apparaatbeheer, en klik op beeld>verborgen apparaten weergeven.
Zie je nu NT-APM ondersteuning staan?
Wanneer hij ertussen staat, staat hij misschien uitgeschakeld.


Greetz Patrick
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een Halley moederbord. Die heeft een speciale XP BIOS. Probeer die eens. De goede volgorde is om eerst de BIOS erop te zetten en daarna pas Windows XP. Het is dus mogelijk dat alles pas goed is nadat je nogmaals XP er nieuw opzet.

Dit is versie 3.2


Greetz Patrick
 
ik heb geen NT-APM ondersteuning in mijn lijst staan.
en als ik op afsluiten druk dan gaat hij half uit en staat er u kunt nu de computer uit doen,maar ik heb gehoord dat het niet goed is om het zo te doen.
en ik heb de nieuwste driver al van mij bios.
het enigste wat ik nog niet heb gedaan is na de bios update windows opnieuw geinstaleerd.


groeten carlo
 
Nee, het is niet slecht, alleen wat onhandig. Ging het afsluiten trouwens wel goed, vóórdat je die BIOS-update deed? Ik vrees dat je XP opnieuw zult moeten installeren....

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door hellboundforsod
het enigste wat ik nog niet heb gedaan is na de bios update windows opnieuw geinstaleerd.


groeten carlo

Dan weet je wat je te doen staat. :))

Greetz Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan