Hallo,
Ik heb sinds december 2006 een nieuwe xxodd laptop gekocht:
Kenmerk Omschrijving
Processor: Intel Core 2 Duo T5600 1.83GHz (FSB 667MHz)
Geheugen: 2048 Mb (2 x 1024 Mb) DDR2-667
Cache: 2 Mb
Harddisk: 120 Gb SATA - 5400 Rpm (Foto/Videobewerking)
DVD drive: DVD-/+ dual layer (her)schrijver met LightScribe technologie
Beeldscherm: 17" TFT Kleur Clerview Widescreen, WUXGA
Videokaart: nVidia Geforce 7950GTX met 512 Mb eigen videogeheugen
Resoluties: 1920 x 1200
Multimedia: 1,3 Megapixel webcam ingebouwd in behuizing, Bluetooth ClassII versie 2.0 met EDR(Enhanced Data Rate), 7-in-1 Cardreader voor Memory Stick(Pro, Duo), SD, Mini SD, MMC, RS-MMC, Intel Azalia High Definition Audio met virtuele 8 kanalen analoog uitgangen (7.1), 2 ingebouwde stereo speakers + subwoofer met SRS WOW Surround Sound, Audio DJ-buttons (speelt ook CD/MP3 als de M570U3 uit staat)
Muisbesturing: touchpad met scrollfunctie
Batterij: smart Li-Ion batterij 8 cells 4400mAH, AC-DC adapter 110-240V 120Watt
Interfaces: 1x 9 polige seriële poort, 4x USB2.0 connector, 1x IEEE 1394 firewire poort, SP/DIF digitale uitgang (5.1 channel), koptelefoon uitgang, Line-in ingang, microphone ingang, DVI aansluiting voor bijvoorbeeld LCD/Plasma schermen (incl. VGA converter), S-Video uitgang (HDTV met optionele S-Video > component kabel max. 1080i), S-Video ingang (optioneel met Hybride TV-tuner), modem RJ11, ethernet RJ45, 1x Express Card 54(34) slot
Fax/Modem/ISDN: 56k fax/modem
Netwerkkaart: Wireless Lan 802.11 a+b+g, 10/100/1000 Mbps LAN ethernet
Besturingssysteem: Win XP Pro
Maar heb sinds het begin eigenlijk al veel problemen met het ding; meeste spellen patchen kan niet... krijg gewoon error's blue screens etc. grote bestanden met win rar uitpakken levert zelfs problemen op... oude spellen zoals BF2 hebben veel vast lopers. Ook als je een tijdje niks doet met windows krijg ik ene bluescreen en zie daarna "operating system not found" Heb zelfs een neiuwe HD gekocht voor me pc ook zonder succes. Heb laatst maar is een memtest gedaan maar die kan ook niks vinden.... Iemand een idee waar het aan kan liggen? ( Ik heb alles legaal windows spellen etc.)
alvast bedankt voor de hulp!
mvg,
hans
Ik heb sinds december 2006 een nieuwe xxodd laptop gekocht:
Kenmerk Omschrijving
Processor: Intel Core 2 Duo T5600 1.83GHz (FSB 667MHz)
Geheugen: 2048 Mb (2 x 1024 Mb) DDR2-667
Cache: 2 Mb
Harddisk: 120 Gb SATA - 5400 Rpm (Foto/Videobewerking)
DVD drive: DVD-/+ dual layer (her)schrijver met LightScribe technologie
Beeldscherm: 17" TFT Kleur Clerview Widescreen, WUXGA
Videokaart: nVidia Geforce 7950GTX met 512 Mb eigen videogeheugen
Resoluties: 1920 x 1200
Multimedia: 1,3 Megapixel webcam ingebouwd in behuizing, Bluetooth ClassII versie 2.0 met EDR(Enhanced Data Rate), 7-in-1 Cardreader voor Memory Stick(Pro, Duo), SD, Mini SD, MMC, RS-MMC, Intel Azalia High Definition Audio met virtuele 8 kanalen analoog uitgangen (7.1), 2 ingebouwde stereo speakers + subwoofer met SRS WOW Surround Sound, Audio DJ-buttons (speelt ook CD/MP3 als de M570U3 uit staat)
Muisbesturing: touchpad met scrollfunctie
Batterij: smart Li-Ion batterij 8 cells 4400mAH, AC-DC adapter 110-240V 120Watt
Interfaces: 1x 9 polige seriële poort, 4x USB2.0 connector, 1x IEEE 1394 firewire poort, SP/DIF digitale uitgang (5.1 channel), koptelefoon uitgang, Line-in ingang, microphone ingang, DVI aansluiting voor bijvoorbeeld LCD/Plasma schermen (incl. VGA converter), S-Video uitgang (HDTV met optionele S-Video > component kabel max. 1080i), S-Video ingang (optioneel met Hybride TV-tuner), modem RJ11, ethernet RJ45, 1x Express Card 54(34) slot
Fax/Modem/ISDN: 56k fax/modem
Netwerkkaart: Wireless Lan 802.11 a+b+g, 10/100/1000 Mbps LAN ethernet
Besturingssysteem: Win XP Pro
Maar heb sinds het begin eigenlijk al veel problemen met het ding; meeste spellen patchen kan niet... krijg gewoon error's blue screens etc. grote bestanden met win rar uitpakken levert zelfs problemen op... oude spellen zoals BF2 hebben veel vast lopers. Ook als je een tijdje niks doet met windows krijg ik ene bluescreen en zie daarna "operating system not found" Heb zelfs een neiuwe HD gekocht voor me pc ook zonder succes. Heb laatst maar is een memtest gedaan maar die kan ook niks vinden.... Iemand een idee waar het aan kan liggen? ( Ik heb alles legaal windows spellen etc.)
alvast bedankt voor de hulp!

mvg,
hans