Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door mercury
hallo,ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje,als je bij yahoo of google iets intikt,hoe kan ik die items die er allemaal instaan verwijderen? want die lijst is al ellenlang,alvast al beankt voor tips,groeten,mercury
bronOm het uit te schakelen ga je naar "Internet Options" onder het "Tools" menu en selecteer je het "Content" tabblad. In het persoonlijke informatiescherm selecteer je 'AutoComplete'. Klik op de "Clear Forms" button. Je kunt ook de optie deselecteren in hetzelfde scherm om te voorkomen je oude zoekopdrachten later terug te zien. Alternatief, Je kunt iedere opdracht met de hand weghalen uit je geschiedenis door de pijltjestoets "omlaag" te gebruiken om een oude zoekopdracht te selecteren, vervolgd door de Delete knop als de juiste regel is geselecteerd.
Je hebt nog gelijk ook.Geplaatst door buffy
ik denk dat de TS niet op de Google Toolbar doelt maar gewoon de Google site bedoelt.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.