yahoo en google zoekbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

mercury

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
hallo,ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje,als je bij yahoo of google iets intikt,hoe kan ik die items die er allemaal instaan verwijderen? want die lijst is al ellenlang,alvast al beankt voor tips,groeten,mercury

Bij Google Toolbar op het puntje bij de Google icoon klikken en kiezen voor "Zoekgeschiedenis wissen".

Bij Yahoo zal ook wel zo iets zijn, maar die gebruik ik niet.

Hoe zo niet?

Zie de bijlage wat ik bedoel bij Google:
attachment.php

PS,
Welkom op Helpmij.:)

Bijlagen

• google.jpg
    google.jpg
    39,1 KB · Weergaven: 157
crash,bedankt voor de welkom.
maar dat van google met dat pijltje,dat heb ik niet staan.

Geef eens een screenshot van je Google Toolbar.

Dat kun je bijvoorbeeld met Snagit doen;
http://www.techsmith.com/download/snagitdefault.asp

Of met het knopje op je toetsenbord "prtscr"(print screen) en dan Paint openen en plakken.
Met Snagit kan je kleinere bestanden maken.
Dit is beter om je bijlage bij je bericht te kunnen zetten.

ik kan geen screenprint maken
ik doe mijn browser open en dan staat daar de startpagina van google,ik druk op "print screen" en er gebeurd niks

Heb je Paint geopend en met CTRL+V(plakken) de afbeelding geplakt?

Crash,

ik denk dat de TS niet op de Google Toolbar doelt maar gewoon de Google site bedoelt. ;)

Geplaatst door mercury
hallo,ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje,als je bij yahoo of google iets intikt,hoe kan ik die items die er allemaal instaan verwijderen? want die lijst is al ellenlang,alvast al beankt voor tips,groeten,mercury

Dat heeft niet zozeer met Google of Yahoo te maken, maar met de instellingen van je browser. Voor Internet Explorer:

Om het uit te schakelen ga je naar "Internet Options" onder het "Tools" menu en selecteer je het "Content" tabblad. In het persoonlijke informatiescherm selecteer je 'AutoComplete'. Klik op de "Clear Forms" button. Je kunt ook de optie deselecteren in hetzelfde scherm om te voorkomen je oude zoekopdrachten later terug te zien. Alternatief, Je kunt iedere opdracht met de hand weghalen uit je geschiedenis door de pijltjestoets "omlaag" te gebruiken om een oude zoekopdracht te selecteren, vervolgd door de Delete knop als de juiste regel is geselecteerd.
bron

moesten ze die termen nu eens in het nederlands zetten.........
2. Hoe verwijder ik een voorgaande zoekopdracht om aan een nieuwe te beginnen?

Je zoekgeschiedenis is een optie van Internet Explorer 5.0. Om het uit te schakelen ga je naar "Internet Options" onder het "Tools" menu en selecteer je het "Content" tabblad. In het persoonlijke informatiescherm selecteer je 'AutoComplete'. Klik op de "Clear Forms" button. Je kunt ook de optie deselecteren in hetzelfde scherm om te voorkomen je oude zoekopdrachten later terug te zien. Alternatief, Je kunt iedere opdracht met de hand weghalen uit je geschiedenis door de pijltjestoets "omlaag" te gebruiken om een oude zoekopdracht te selecteren, vervolgd door de Delete knop als de juiste regel is geselecteerd.

yeeeeeeeeeeees,ik denk dat het gelukt is , bedankt crash en buffy voor jullie hulp,groeten,mercury

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan