Youtube Download Link Grabber v1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertebeest

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Berichten
37
Nou mensen, hier is hij dan, het heeft me bloed zweet en tranen gekost maar hij is er, de Youtube Download Link Grabber. Hij pakt de download link van elke youtube URL die je er invoert! =D

Let: Het is wel een flv bestand dus ik raad aan de media player zoals Vlc Media Player te downloaden zodat je de filmpjes kan bekijken.

Let 2: Hij is nogal langzaam vanwege intensieve berekeningen binnenin het programma, geef het programma maximaal 15 seconden, heeft hij dan nog niet de DL link, start hem dan opnieuw.

http://www.easy-share.com/1903374623/YoutubeDownloader.rar

Instructies:
1. Start de exe in de map die in het rar bestand zit
2. Voer de URL in van een willekeurig Youtube filmpje.
3. Druk op: Get Download Link
4. wacht 5 a 10 seconden
5. voer de download link in in je adres bar
6. sla je bestand op als een .flv
7. Kijken maar :D

Mvg, Hertebeest.
 
Wat dat programma doet, kan RealPlayer precies het zelfde. Dus waar al dat zweten voor nodig was weet ik niet:confused:
 
Weet je hoe vaak ik dat heb moeten aanhoren? Het ging me in dit geval niet om of het er al was, het ging me om de uitdaging, om miijn eigen methode te ontwikkelen om dit uit de broncode te krijgen. dit is geheel op eigen initiatief gebeurd zonder de hulp van wat voor youtube programma ook.
 
Ok, goed gemaakt:thumb:

@pilootnour5 Dat kan je altijd zeggen hier maar het gaat er gewoon om dat je zoiets zelf kan maken...
 
Als er een - (dash) in de url staat verwerkt die die niet, verder nice gemaakt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan