youtube downloader en converter maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik wil graag een youtube downloader maken met daarin ook nog een converter.

jullie denken vast weer iemand die het wiel opnieuw wil uitvinden :o

maar ik wil dit graag ( ik weet dat er veel te downloaden zijn ) maar met welk prog kan ik dit maken en heeft iemand een tut er bij?

mvg,ericosman :cool:

Hee, lukt me niet om je toe te voegen, kan je mij toevoegen: braun010@hot..

Je kan ook online de filmpjes (gratis) downloaden en converteren, ik weet niet wat voor ervaringen jij daar mee hebt. Een Youtube-filmpje downloaden kan met www.keepvid.com (link invoeren, op 'download' klikken, de .flv of .mp4-versie downloaden). Het .flv of .mp4-filmpje converteren kan met www.media-convert.com (bestand uploaden, het 'output-formaat' kiezen, 'ok' klikken, het geconverteerde bestand downloaden).

Hahaha. Zelf 1 maken, maar dan wel een tutorial hoe het moet? :p

Anywho. Je gaat deze stappen volgen, dan moet het lukken:
1. Bedenk in welke taal je t wilt doen. Neem een taal die je het beste kent
2. Zoek uit hoe je van een youtube.com/v?=HF73HJD328 link een .fla-link kan vinden
3. Laat je programma dit .fla ding downloaden
4. Leer over de verschillende formaten, en schijf een converter-lib-script.​
Al met al niet een simpel iets. Vooral de laatste stap niet.

Overgens, als je nog nooit geprogrameerd hebt, of net begonnen bent met een taal (vb.NET ofzo), ga ik je even uit je droom helpen: nee. Begin met iets makkelijks. Dit gaat je echt niet lukken. Zoiets is VEEL WERK. Dat doe je niet zomaar even.

Tenzij je natuurlijk simpelweg scripts wilt overnemen en geen flauw idee hebt wat je aan het doen bent.

:thumb:

ps. Ohja, over je vraag in welke taal het het beste kan: ik zeg C++ of vb.NET, maargoed, het kan in vanalles. Ik meen dat in het programeren>C++ subfora ook iemand was die vroeg hoe je de link kon vinden van de .fla.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan