tiran818
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 apr 2009
hallo mensen
jullie kennen het probleem vast wel
ik heb een beetje lopen zoeken op w3.org maar kon niks bruikbaars vinden XD
als ik ene site met het welbekende linkje naar youtube doe (dit staat op youtube bij het afspelen van het filmpje rechts in een textvakje met daarbij 'insluiten')
als ik die link gebruik om ook maar 1 filmpje in mijn pagina te zetten dan krijg ik gelijk heel een stuk of 20 errors
ik heb dit ondertussen gereduceerd naar een stuk of 10 door in de url de ampersands te vervangen door de code ervoor
maar dan nog heeft de w3 validator er grote problemen mee.
hoe kan ik dit verhelpen?
het ziet er ook zo raar uit als je op je website zet dat hij volgens w3 goed is en wanneer mensen het dan controleren dat met 1 pagina niet blijkt te kloppen XD
heeft iemand een bruikbare oplossing?
MvG
tiran818
jullie kennen het probleem vast wel
ik heb een beetje lopen zoeken op w3.org maar kon niks bruikbaars vinden XD
als ik ene site met het welbekende linkje naar youtube doe (dit staat op youtube bij het afspelen van het filmpje rechts in een textvakje met daarbij 'insluiten')
als ik die link gebruik om ook maar 1 filmpje in mijn pagina te zetten dan krijg ik gelijk heel een stuk of 20 errors
ik heb dit ondertussen gereduceerd naar een stuk of 10 door in de url de ampersands te vervangen door de code ervoor
maar dan nog heeft de w3 validator er grote problemen mee.
hoe kan ik dit verhelpen?
het ziet er ook zo raar uit als je op je website zet dat hij volgens w3 goed is en wanneer mensen het dan controleren dat met 1 pagina niet blijkt te kloppen XD
heeft iemand een bruikbare oplossing?
MvG
tiran818