youtube in de maling nemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
hoi hoi,

Ik zet mijn vraag hier onder v.w. dat het om een programma kan gaan of een online site.
Ik geef mijn voorkeur aan een online server.

Het gaat om het volgende ik wil met mijn dochter billy en bambam kijken maar die zijn geblokkeerd in nederland. Ik heb al vele verschillende vpn servers online geprobeerd en een gratis probeer account geprobeerd via een vpn server maar in alle gevallen ziet youtube dat ik uit nederland kom.
Ik heb ook chrome en internet explorer gebruikt om uit te sluiten of het aan de browser legt.

Wie weet een goede site/programma zodat ik samen met mijn dochter naar billy en bambam kan kijken.
Misschien is het wel handig dat ik de link van youtube erbij zet.

https://www.youtube.com/results?search_query=billy+en+bambam+nderlands en dan de 5de van boven is het.

Alvast heel erg bedankt

Die 5e van boven en alle anderen doen het hier gewoon en ik zit toch ook in Nederland.

Eh.....
ik woon in Nederland en ik kijk in Nederland
maar ik heb geen enkel probleem met het kijken naar Billy en BamBam

Geen probleem met jouw link
en ook geen probleem als ik zelf in youtube ga zoeken.

Raar dat het bij jou wel werkt. Bij mij krijg ik als ik op de 5de klik met babytv heeft het voor nederland geblokkeerd.

Weet niemand iets erop?

Zx81 ik moet het op mijn computer bekijken. Ik stuur je een bericht als ik meer weet

Beste rsk

Bij werkt het 5de resultaat ook niet. Het is een afspeellijst en alleen de eerste 4 video's in die afspeellijst werken niet omdat er staat " Deze video bevat inhoud van BabyTVChannel, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land." (Ikzelf ben in België) De 5de video staat privé dus dat is normaal dat die niet weergeven word.

Oplossing die mij werkt en hopelijk voor jou ook : https://www.proxfree.com/youtube-proxy.php (plak de youtube url erin en kijken maar)
Misschien kan je hier ook wat mee : http://www.kindertube.nl/billy-bam-bam/billy-bam-bam-filmpjes.html#top

Laatst bewerkt:
Beste xz81,

Ik heb je site bekeken en qua dat hd is de site goed. Ik zou de site zeer zeker gebruiken voor niet geblokkeerde filmpjes.

Beste unix, Dank je wel voor je berichtje.
Ik hoop dat deze proxy site wel werkt want ik had al een paar geprobeerd en toen zag youtube nog dat ik in nederland woon.

Die 2de site ga ik ook bekijken als ik thuis op de pc zit. Ik laat het allemaal weten als ik het bekeken heb.

helaas ziet youtube nog dat ik in nederland zit want er staat Je gebruikt YouTube in het Nederlands.

De 2de link werkt niet na mijn mening

waarom kan iedereen het zien zonder die meldingen en jij niet?

Welke browser gebruik je eigenlijk? Probeer eens Firefox.

Ik gebruik chrome ,internet explorer en tor browser heb ik ook geprobeerd. Ik snap het ook niet waarom andere het wel kunnen zien als ze geblokkeerd zijn voor mensen in nederland

Laatst bewerkt:
@femke98: dat kan ook wel wat vriendelijker ;) wat moet er specifiek van Firefox verwacht worden als er al meerdere browsers gebruikt zijn?

@femke98: dat kan ook wel wat vriendelijker wat moet er specifiek van Firefox verwacht worden als er al meerdere browsers gebruikt zijn?

Hoezo? Zo onvriendelijk is het niet geschreven hoor! Misschien lees je het verkeerd. Overigens had ik het al eerder geopperd, maar ja.....

En zoals iedereen wel weet, soms een andere browser proberen kan weleens leiden tot de oplossing.
Je verwacht het niet, maar het kan!

Heb het ook even getest, kan ook alle filmpjes afspelen. Heb opera in gebruik met linux.

@femke98: Jouw reactie heeft een dwingende toon vanwege het uitroepteken. "rsk" reageert op je eerste verzoek dat andere browsers geprobeerd zijn en dan nog stel je Firefox voor. Als het in Chrome, Internet Explorer en Tor al niet werkt, waarom zou het dan in Firefox wel werken? :)

Misschien heb je het niet dwingend bedoelt maar het uitroepteken zorgt wel voor die toon.

Satshow ik geloof best dat het bij jou het doet maar ik geloof er niet meer in dat het bij mij werkt en dan niet gesproken dat ik windows gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan