you've got mail!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloggy123

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Ik zou graag een soort van melding willen krijgen als ik een nieuwe e-mail binnenkrijg (zonder daarvoor messenger te moeten gebruiken!). Zit dit in outlook of express; en zo niet weet iemand een handig programma waar dit wel in zit?

Alvast bedankt!:thumb:

Hallo,

In incredimail heb je deze mogelijkheid.

groetjes leon

Daar hoef je heus geen Incredimail voor te gaan gebruiken hoor. Met Outlook Express of MS Outlook kan het ook, gewoon door het Windowsgeluidje voor "notificatie van nieuw e-mail bericht" (of zoiets) te veranderen. Hoe dat precies moet hangt van je Windowsversie af.
In de bijlage stuur ik je alvast het "You've got mail" geluidje dat je kunt gebruiken.

Bijlagen

Bedankt voor de geluidjes, maar ik heb nog 1 vraagje; als ik outlook open heb staan en ik krijg een nieuw mailtje dan zou ik graag dat geluidje willen horen. Hoe stel ik in outlook in dat ik een waarschuwing krijg bij een nieuw mailtje?

Outlook: Extra, Opties, tabblad Voorkeuren, knop E-mailopties, Knop Geavanceerde e-mailopties, vinkje bij Geluid afspelen.
In Outlook Express: Extra, Opties, tabblad Algemeen, vinkje bij Geluid afspelen.
Als je wilt weten waar je de geluiden moet zetten, kun je even zoeken naar Notify.wav. Dat is het standaardgeluid. In die map kun je de nieuwe geluiden zetten.

Guus.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet welk jou besturingsysteem is maar het komt hier op neer, dit is een beshrijving van win xp maar de andere besturingssystemen zijn bijna herzelfde: om je favoriete geluidje te horen ga je naar configuratiescherm>geluiden en audioapparaten>tabblad geluiden>daar scroll je bij programmagebeurtenissen bijna helemaal naar beneden>je klikt eenmaal op nieuw e-mailbericht.

Nu heb je de mogelijkheid het geluidje dat gekozen is te beluisteren door het pijltje, je kunt hier door bladeren de plaats aanwijzen waar je geluid staat.

Zie bijlage.

groetjes

Bijlagen

• geluiden e-mail.jpg
    geluiden e-mail.jpg
    60,5 KB · Weergaven: 74
Dat geluidje wat buffy heeft geplaatst is een mannenstem. Ik heb ooit op radio 3 een soortgelijk geluidje gehoort maar dan met een zwoele vrouwenstem. Iemand enig idee waar ik dat geluidje kan vinden????

Laat maar, hij staat bij de link die khk464 heeft geplaatst!!

Het zijn er al veel maar als je op google " you got mail " intikt krijg je wat hoor.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan