Zeer dringend Adobe Reader DC reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
:confused: Jammer genoeg maar plaatje zegt nu niets ...:(

Jordyyy is het pdf document door jou gemaakt of heb jij dat gekregen ?? :(

En ............ Jordy waarom praat je non/stop over Reader DC ?? kan je niet gewoon een Adobe Reader installeren /?

:o Bedoel ik ...waarom bij jou geen andere PDF Viewer niet werkt of niet goed is ??

Laatst bewerkt:
@Royonix: Ik heb ze van een bedrijf gekregen.
Maar ik zeg het je: alle PDF's werken niet. De PDF's die ik print met MS Print To PDF (Windows 10), PDF's die ik van bedrijven ontvang, PDF-boeken...
@MacGuy: Ik kan eens kijken, maar ik vrees ervoor. Summatra PDF en Nitro PDF Viewer waren al allebei een flop...

Jordy dat bedoel ik deze documenten zijn niet met Adobe gemaakt daardoor jouw Adobe Reader niet reageert ! !

Jordy kan jij even voor zekerheid een van die documenten naar een echte PDF converteren ??

Bedoel ik kan jij ook een ONLINE PDF Converter gebruiken ?? mag ik je link geven ?? :(

Zoals deze klik ==>> HIER ! geen zorgen veilig is !

Laatst bewerkt:
Nog eens aan Royonix:
Adobe Acrobat Reader DC is naar verluit de laatste versie. Als ik zoek op Adobe Reader downloaden op google is mijn eerste zoekresultaat:
Adobe Acrobat Reader DC downloaden. De officiële website van Adobe.
En waarom ik geen andere PDF-reader, zoals Nitro PDF Viewer of iets dergelijks kan installeren is heel simpel.
Ik werk met speciale software zodat ik als blinde het computerscherm kan uitlezen in braille en spraak. De meeste van de software die te verkrijgen is in de handel is daarmee ongeschikt omdat de maker(s) geen rekening hebben gehouden met de toegankelijkheidsnormen.
Als je zelf eens met een screenreader aan de slag wil kan je altijd eens kijken naar NVDA. Dat is de enige goedkope schermlezer op de makrt. GRATIS namelijk.
Kijk maar eens op http://www.nvaccess.org !
Dit heb je echt met alles, dat het niet toegankelijk kan zijn. Bij Microsoft Edge, OpenOffice.org,...
Ik kan er ook niet veel aan doen hoor.

Ooke snap ik je geen zorgen !

Probeer maar zoals ik zei daar een van die documenten als eerst naar een echte PDF document converteren met mijn boven link
en vervolgens weer via jouw Reader probeer maar geconverteerde document opnieuw lezen ..

Laatst bewerkt:
Nu weet ik niet waar je Adobe Acrobat Reader DC vandaan haalt, maar probeer eens op deze link precies de juiste nieuwste versie Acrobat Reader DC te downloaden en die te installeren.
Dus, als voorbeeld, stel dat je Windows 10 Nederlands als Windows versie hebt:
Windows 10 in eerste pulldown menu
Dutch in het tweede pulldown menu
Reader DC 2015.007.20033 Dutch for Windows in het derde pull down menu
Natuurlijk het vinkje afzetten voor "Ja, installeer het gratis hulpprogramma McAfee Security Scan Plus om de status van mijn pc-beveiliging te controleren. Dit heeft geen invloed op bestaande antivirusprogramma- of pc-instellingen." en daarna op Nu downloaden klikken.
Dan die download installeren.

Tijs.

Hoi, heb het gedaan. Hetzelfde resultaat.
Wel niet echt toegankelijk, wat?? :( Maar dat heb je wel vaker, geen zorgen, het is gelukt, of toch dat converteren, dat lezen is een ander paar mouwen...

Nog een mogelijkheid is Protected mode uitschakelen in Acrobat Reader:
Open cmd.exe "Als Administrator uitvoeren"
Het volgende commando plakken (of intypen) in het geopende CMD-venster:
reg.exe add "HKLM\SOFTWARE\Policies\Adobe\Acrobat Reader\DC\FeatureLockDown" /v bProtectedMode /t REG_DWORD /d 0 /f

Alternatief maak je een snelkoppeling naar het de zojuist genoemde reg.exe opdrachtregel, rechtsklik die snelkoppeling en kies voor "Als Administrator uitvoeren"

Tijs.

Kijk eens of de volgende mappen bestaan en zoniet maak ze dan aan:
C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Adobe\Acrobat\DC\ToolsSearchCacheAcro
C:\Users\USERNAME\AppData\Local\Adobe\Acrobat\DC\ToolsSearchCacheRdr

Vervang hier USERNAME door je gebruikersnaam.
Probeer dan of het werkt. Als het dan nog niet werkt vervang dan de map met de naam DC door een map met de naam 2015

Ennuh, ik ben net zo benieuwd als jij :P

Laatst bewerkt:
Jordy ALS jij NA een document opnieuw naar PDF te converteren met jouw Reader NIET lezen kan dan is jouw Reader NIET goed !

Luister naar tip van dnties en probeer maar zijn tip volgen, ..... over goede Reader te installeren ... :(

Laatst bewerkt:
@edmoor: moet ik die map dc dan hernoemen, of maak ik een nieuwe aan?
@royonix: Het ligt niet aan de screenreader. Ik heb het met alle schermlezers die op mijn systeem staan: Jaws 16.0.4466, Jaws 17.0.1214 en NVDA 2015.4. Dus ja... Twee merken, drie versies... En als ik bv. NVDA 2014.3 installeer heb ik hetzelfde.
Ik heb deze vraag ook al aan de mensen op de fora voor screenreadergebruikers voorgelegd en niemand is er zelfs bekend mee! Nog nooit van gehoord, nog nooit gezien,...
Van die FoxIT ga ik even proberen!

Het gaat erom dat die paden bestaan.

:confused: Ik ben niet met je eens maar oke ...helaas :(

Zoals ik zei als jij een echte PDF document NIET met jouw Reader lezen kan, ....... dan is jouw Reader ook niet goed ....:(

Royonix: Het is niet dat het niet gegaan is! Vroeger lukte het wel. Dat is nu net het gekke aan dit zaakje... Vroeger ging alles correct, maar nu opeens, sinds enkele maanden niet meer.

Vanaf Juni 2015 wordt er op het Adobe forum nogal over geklaagt.

Oke Jordy maar dnties tip over her-installatie kan dan ook niets helpen ?? :(

:( en op andere kant waarom ik zelf geen problemen met PDF of PDF Reader heb ?? :( ? of nog beter heb ik nog nooit gehad ...:(

Laatst bewerkt:
Mijn laatste tip gaat niet over herinstalleren maar het aanpassen van het gedrag van Acrobat Reader. Zou fijn zijn als we op die tip nog een terugmelding zouden vernemen.

Tijs.

@alle lezers: Foxit is niet eens te downloaden als blinde, dus dat belooft als ik eens wil ermee werken...
@royonix: alles wat tot nu toe gezegd werd heb ik uitgeprobeerd. Jammergenoeg werkte het tot nu toe niet, maar het gaat enorm snel! :)
Hoop dat iemand nog wat tips heeft!

Tijs, het is al snel redelijk onoverzichtelijk geworden. Heb je het over dat aanpassen van het register?
Dan is het antwoord, ik heb dat gedaan, maar het werkte helaas niet.

Ok, dat was inderdaad de tip. Jammer dat het niet geholpen heeft.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan