Zeer dringend Adobe Reader DC reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ dnties #26 bedoelde ik :D

Jordy het is niets anders maar wel jij moet dan hulp bij her-installatie krijgen dit kan je zelf niet en dat is duidelijk :(

Jij moet gewoon een echte PDF bestand kunnen lezen en dat nu kan je dus niet, of komt dat doordat die gekregen documenten NIET door adobe aangemaakt ze zijn en/ of jouw Reader niet goed is ...

Maar wel even een vraagje, of eigenlijk twee:
1. Wat deed deze aanpassing in het register in godsnaam?
En 2. hoe zet ik dat in godsnaam terug?
Met de Command Prompt heb ik wel wat ervaring, maar ja... Ik ben niet echt van de .bat-bestanden en dergelijke. Als ik iets wil ga ik het normaal gezien gewoon met de Graphical User Interface van Windows 10 doen. Of ik ga even programmeren... Maar echt veel met de CMD-box van Windows werken doe ik niet. Daarom weet ik niet echt hoe je dat ding verwijderd...
Is dat gewoon regedit.exe remove [sleutel]?
Waarbij je "sleutel" moet vervangen door die sleutel die je aangaf...

RoyOnix: Ik kan letterlijk alle beschikbare PDF's niet lezen. En zoals edmoor al zij, er wordt de laatste tijd echt over geklaagd!
En als de screenreader niet goed mocht zijn... waarom lukte het vroeger dan wel?
En bedankt hoor, maar herinstalleren van programma's lukt met "Programma's en onderdelen" nog net wel.
Trouwens, ik wil niet onbeleefd zijn of zo, maar hoe komt het dat je zo gek Nederlands spreekt? De synthesizer maakt er soms echt gekke dingen van...
[Hiermee wil ik je zeker niet beledigen of zo, maar het is gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid...]

Heh Jordy ( waarom moet je zoiets vragen ? ) jouw synthesizer heeft dan gewoon pech ! of is echt ook iets mee niet goed ? ( dat kan toch ? ! ) wie heeft je gezegd of verteld dat je me zoiets vragen moet ??
Ja oke ik ben beetje op Italiaanse kant ... maar is het zoiets nu probleem ??..... en/of zullen wij nu over zoiets ?? :(
Net zoals jij ik wil ook niet onbeleefd worden ... maar hoop ik dat je zoiets zelf kan snappen ??

En Jordy voor vierde keer zeg ik je, dat jij hulp voor herinstallatie moet hebben ( of Viewer of Reader !.. enz ) dit kan je niet zomaar zelf doen, en sporen van installatie uit register verwijderen enz... enz.. etc..
In jouw situatie dat kan jij niet, en net zolang je dat niet doet of voor zoiets hulp je niet krijgt deze probleem bij jou zal blijven ...:(

P.S. Jordy tussen jouw reacties /antwoorden afstand is 4 seconde maximaal, maar veel vaker ook afstand is veel minder hoe kom dat en hoe dat bij jouw situatie mogelijk is ??

Laatst bewerkt:
Terugzetten is nogal makkelijk, namelijk de registerwaarde verwijderen die je zojuist had aangemaakt:
Snelkoppeling maken naar:
reg.exe delete "HKLM\SOFTWARE\Policies\Adobe\Acrobat Reader\DC\FeatureLockDown" /v bProtectedMode /f
en daarop rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren"
(of deze regel intypen/plakken in cmd.exe die "Als Administrator starten" is gestart)

Wat Beveiligde modus doet staat hier, oftewel: Er wordt een soort sandbox (= een afgeschermde omgeving) gecreëerd waarin de PDF te zien is, waarbij er geen contact met "de buitenwereld" mogelijk is (de buitenwereld is dan jouw Windows, waaronder (beveiligde) mappen, het register etc.)

Tijs.

Weet niet of het een optie is, met word (vanaf 2013 meen ik) schijn je pdf files te kunnen omzetten. Dit is ergens anders in een topic naar voren gekomen.
Topic
Wie weet is dit een mogelijke andere oplossing dan alle poespas om adobe DC goed werkend te krijgen.

Laatst bewerkt:
Graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan