Zeer langzame downloads!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo,

Ik heb internet via de kabel (Chello) en heb meestal een downloadsnelheid bij Kazaa tussen de 20 en 100 kbps. Sinds 3 dagen gaat het niet sneller dan 0,8 kbps! Ik heb kazaalite en dietkazaa al helemaal opnieuw geinstalleerd, verschillende supernodes geprobeerd maar niks helpt! Iemand enig idee?

Kan je niets aan doen. Heeft niets met Chello te maken.
Is gewoon de traagheid van KaZaA, moet je mee leren leven.
Zorg er wel voor dat je KaZaA-light gebruikt en dat alle spyware van je PC is.
De laatste light versie kan je hier downloaden, zit ook een downloadversneller in.

Nou ...ik heb toch nog een vraagje aan je..
Zit jij achter een router?????

Ik hier wel (een sweex) en ik weet niet hoe het komt maar op de een of andere wijze lijkt het wel of die router dicht slipt. Na een tijdje wordt ie zo traag als dikke STR****
Dat ding resetten of gewoon 15 seconden de power eraf en dan loopt ie weer zoals gewend.

Een vriend van me heeft exact hetzelfde probleem en lost het ook op dezelfde wijze op.

Het zou natuurlijk wel handig zijn als de oorzaak aangepakt kon worden, maar dat weet ik dus niet.

grt.

Martin

nog nooit gehad

Hi,

Tuurlijk weet ik dat de snelheid niet stabiel is maar ik heb nog nooit een download op Kazaa onder de 4 kbps gehad, dit is echt iets anders! Zo duurt 1 liedje downloaden 3 dagen ipv 1 minuut! Nog iemand anders tips?

ja ik zit met het zelfde probleem,
ik heb kabel en als ik een bestand downloade van een site (http) dan ging dat tegen een snelheid van 40kb/s.

toen ik even later hetzelfde bestand downloade op een ander PC ging dat tegen 600kb/s =$

aan wat kan dat liggen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan