zeer vaag probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pleun

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2002
Ik heb een vaag probleem :

Ik wil graag online gamen met een kameraad van mij (rogue spear van rainbow 6). Op bv ubi.com kan ik zowel hosten als joinen met andere mensen maar niet met mijn kameraad. Dit geldt precies hetzelfde voor hem.

We hebben allebei XP en kabel van essent@home. Het lijkt mij dat het iets met de provider is, maar die wil er zich niet mee bemoeien. Iemand hier ervaring mee ?

Heeft een van julie mischien een firrewall als dat zo is kan je mischien proberen deze uit te zetten.

Illegale versie, waarbij jullie beiden tegelijk dezelfde serienummers gebruiken? Dat gaat niet werken.

Één van jullie zal een andere serienummer moeten gebruiken, willen jullie beide tegelijk joinen. Waarschijnlijk kan je met andere serienummer niet online.

Ik heb zijn cd wel gehad ja maar inmiddels een eigen versie aangeschaft en geinstalleerd. Wellicht is het serienummer niet overschreven ? Waar kan ik dat vinden, niet in het spel ergens iig.

Wonen jullie soms bij elkaar in de buurt ?
Dan lukt het niet zondermeer vanwege de routing die @home gebruikt en zul je zijn IP adres handmatig aan je route tabel moeten toevoegen.

wij wonen inderdaad bij elkaar in de buurt. Wat is de route tabel en waar is die?
Ik heb wel geprobeerd zijn IP in te voeren bij handmatig connecten in multiplayer menu van 't spel zelf, maar dat is niet wat jij bedoelt denk ik.

alvast bedankt voor de moeite, ik ga dat zeker proberen. Alleen vrees ik dat dit alleen voor rechtstreeks verbinding maken geldt, in ons geval loggen wij allebei in op een server van ubi.com.

oke dan moeten jullie het in een ander huis proberen bij je oma of iemand anders van julie famili en dan kan hij het wel doen suc6

van het hele nederlandse G T A team

oke dan moeten jullie het in een ander huis proberen bij je oma of iemand anders van julie famili en dan kan hij het wel doen suc6

van het hele nederlandse G T A team
Welkom op Helpmij.:)

Kijk een volgende keer even naar de datum van een topic. Deze is van 2003, dus niet echt actueel meer.

Ik sluit deze daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan