zegt u het maar!!!! (website promo)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wordt aan gewerkt inderdaad, bedankt voor de tip.

Gaat eigenlijk meer om layout etc.

Er staat:
De Engels sfeer brengen u even terug.............

Bedoel je:

De Engelse sfeer brengt u even terug................

En ook dat de Engelse sfeer u terug brengt naar de Engelse sfeer klinkt wat raar!! Je kan mischien beter gaan voor de Engelse ambiance die u terug brengt in de Engelse sfeer.Zou ook graag wat van die sfeer willen zien op de site zoals foto's van het interieur.
Voor de rest een mooie warme en dudelijke site:thumb:

Laatst bewerkt:
hmmzzz

Goed dat je dat opmerkt, teksten zijn inderdaad een beetje afgeraffeld. Verder aan layout dus nix meer doen?

Lay out vind ik mooi hoor. Een sectie met foto's zou het goed doen denk ik. Mischien ook een fotootje van het team?

Op mijn beeld scherm 1024x768 staat-bij menu- het uitrolmenu voor een deel door de tekst heen. Misschien kun je die fixeren onder de tekst oid?
Verder wel een duidelijke site, ik zou de tijd even nemen om van je introductie een soepel lopende tekst te maken, nu is het wat stroef hier en daar (bv genieten van een koffieservies...je geniet van de koffie en bewondert het servies...)

grtz

Als ik met mijn muis in het midden van de roll-over image "Route" ga staan, dan kan ik niet op deze link klikken. Wel als ik iets naar boven ga. de overige roll-over images doen het prima.

Mvg.

Site ziet er vind ik netjes uit, alleen zou ik die pop-up van dot.tk der vanaf halen.

Geplaatst door Disturbed
Site ziet er vind ik netjes uit, alleen zou ik die pop-up van dot.tk der vanaf halen.

hoe?

Wil ik inderdaad vanaf.

Greets Guido

De tekst zou ik in zijn geheel even herzien, want er staan wel wat meer fouten in.
De layout ziet er wel goed uit zelfs op 1024.
Een ander ding wat ik een nadeel vind zijn de ingescande menu's.
Ik werk hier met isdn en dat laad niet zo snel, wellicht is het een idee om een blanco menukaart als achtergrond te gebruiken (uiteraard zo licht mogelijk in kb's maken) in elke popup en dan daaroverheen de tekst te zetten.
Je hebt dan het voordeel dat na 1 menu het zwaarste al in het pc-geheugen van de bezoeker staat en het enigste wat bij het volgende menu geladen moet worden is de tekst.
Bijkomend voordeel is dat je bij een nieuw of aangepast menu zo de tekst veranderen kan i.p.v. de hele tijd de menu's weer opnieuw te moeten inscannen.
Tevens kan je dan de popups zodanig aanpassen dat je geen schuifbalken meer hebt.

Ziet er inderdaad leuk uit.

Waarom heb je eigenlijks het plaatje wat je als eerste te zien krijgt (startimage_Small.jpg) zo ver naar boven gezet (-6 px absolute)? Ik zou het liever met een tabel doen. Die kun je 100% hoog en 100% breed maken waarna je met align=center en valign=middle het plaatje precies in het midden kan zetten.

Verder zou ik de vericale ruimte tussen plaatje en tekst op de pagina info iets groter maken (bijv. vspace=12)
Tevens zie ik in de broncode een verwijzing naar een bestand op jouw harde schijf (C:/DOCUME~1/Guido/LOCALS~1/Temp/msoclip1/01/clip_image001.jpg). Leuk voor jou, maar iemand anders heeft er niets aan... Maar dat komt waarschijnlijk door Frontpage, wat niet een ideaal programma is om homepages te maken. Maar dat je er wel iets leuks mee kan maken heb je wel bewezen :)

Hopelijk heb je iets aan deze opmerkingen.

Gr. Anton

moet nog effe uit gepoetst worden maar ik mag de simpele layout wel .......

paar puntjes :

- kop tekst staat bij mij niet in het midden .
- persoonlijk zou ik tevens de roll over centreren in het midden.
- iets meer ruimte tussen de menu knoppen of b.v een iets ander layout ( roos er onder link, roos er onder link ed )
- de banner is een beetje kort en er zit tevens een java txt aanvast die je dus niet kan lezen ( weer gave van txt is te kort )

aan gezien je toch al met frames werkt zou ik er nog een bij doen namelijk een bottum frame voor je banner add, deze is dan wat makkelijker te centreren.

Tja de teks .... je zult wel gezien hebben dat ik ook geen 10 haal voor nederlands :)

over het algemeen is het een makelijk en gebruiks vriendelijke web site.

SoF

thanx allemaal!

Ik ga weer stoeien. Resultaat post ik wel weer!

Teksten moeten jullie inderdaad met een korreltje zout nemen. Is even snel in 5 minuten erop geprakt. Originele tekst wordt nog aangeleverd.

Even snelle vraag:

Hoe krijg je alle images in het midden van het desbetreffende frame zodat de pagina bij alle resoluties correct wordt weer gegeven?

Greets Guido

Het plaatje in een cel plaatsen en op centreren zetten, je kan ook ff op m'n tutorial kijken staat het ook uitgelegd. ;)

da's inderdaad een handige site !

Greets Guido

heb wat aanpassingen gedaan en wat zaken uitgebreid.

Zegt u het maar weer!

Dat Dot.tk promo banner ding is van de site verdwenen als ik het goed zie :D?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan