zelfde mail gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rch22

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Berichten
11
Hallo,

Thuis heb ik nu een pc (windows xp) en gebruik windows live mail. Nu krijg ik binnenkort daarbij een laptop (vista). We maken niet gebruik van een netwerkje. Nu wil ik graag zowel met de pc als de laptop hetzelfde email adres gebruiken.

Is dit mogelijk en wel op zo'n manier dat beide gebruikers kunnen zien welke mail er verstuurd is en welke binnengekomen?

m.vr.gr.

rch22
 
Volgens mij moet het gewoon lukken als je ook op je laptop, Windows live mail zet en je daar bij aanmeld met het e-mail adres.

Ik denk dat het zo gewoon kan, op beide live mail en zelfde e-mailadres.
 
Ik denk dat het zo gewoon kan, op beide live mail en zelfde e-mailadres.

Dit bedoelt rch22 niet. TS wil namelijk dat hij dezelfde mailtjes op de computer en laptop krijgt. Zoals je het nu stelt, komen de ene keer de mailtjes binnen op de computer (of laptop) en de andere keer op de laptop (of computer). Verzenden kun je natuurlijk wel met dezelfde account.

Je zou het volgende kunnen proberen, zie de website. Door "Een kopie van berichten op de server achterlaten" in te stellen kun je de e-mail ophalen ongeacht het tijdstip.
 
Laatst bewerkt:
Je zou het volgende kunnen proberen, zie de website. Door "Een kopie van berichten op de server achterlaten" in te stellen kun je de e-mail ophalen ongeacht het tijdstip.

Deze optie had ik ook in mijn achterhoofd maar het is niet een ideale. Ik wil eigenlijk zoiets als wat ik op het werk heb. Verschillende pc gebruiken hetzelfde emailadres, en je kunt alles zien vanaf elke pc wat er verstuurt en binnengekomen is op dat emailadres. Ik vrees dat dit in een netwerk plaatsvind. Maar misschien is er een andere oplossing.

M.vr.gr.

rch22
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan