Zet hier je proef versies van Usenet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Heey,
Heb jij misschien een leuke site waar je bevoorbeeld 2 dagen gratis nieuwsgroepen kan gebruiken. Post ze hier. Misschien hebben andere er wat aan en ik zeker!

Bedankt voor de moeite
Erwin
 
Uit de Huisregels:

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.


Hoe wil je dat binnen de huisregels inpassen?
Geef me een goede oplossing, dan laat ik het topic misschien even open.
 
jouw eigen provider heeft nieuwsgroepen die je gratis kunt gebruiken.
maar ik denk dat jij dat niet bedoeld jij wilt natuurlijk software muziek en dergelijke hebben....
nee die linken zijn hier niet toegstaan.
 
jouw eigen provider heeft nieuwsgroepen die je gratis kunt gebruiken.
maar ik denk dat jij dat niet bedoeld jij wilt natuurlijk software muziek en dergelijke hebben....
nee die linken zijn hier niet toegstaan.

Dus we mogen ook Eweka niet meer adviseren dan????:eek:
 
het woord eweka mag je gerust gebruiken hoor.
 
Ja kijk ik heb caiway en daar moet je 5 euro per maand voor betalen.
En Hitnews gaat via email
maar die kan je niet oneindig gebruiken. :S das jmmr.
 
Uit de Huisregels:

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.


Hoe wil je dat binnen de huisregels inpassen?
Geef me een goede oplossing, dan laat ik het topic misschien even open.

Dat proef versies gratis zijn en dat je er van mag proviteren en ze zetten die niet op hun site als je ze niet mag proberen. Dus valt dit binnen de huisregels!
 
Dat proef versies gratis zijn en dat je er van mag proviteren en ze zetten die niet op hun site als je ze niet mag proberen. Dus valt dit binnen de huisregels!

Ik denk ...weet het wel zeker.....dat wij bepalen wat binnen de huisregels past en niet jij.
 
Ik ga er maar eens een hangslotje op zetten dan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan